網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月1日 星期一

陳煒:豪氣靚View萬歲午餐!陳煒遇勁揪雞母愛爆棚 __,陳煒,

睇嚟煒哥都搵到啲!無綫新劇《多功能老婆》剛剛煞科,主角之一的陳煒,下月才開新劇,終於有機會小休。她亦把握時間與圈內、外好朋友聚舊一番。出名識食的陳煒, ...


睇嚟煒哥都搵到啲!


無綫新劇《多功能老婆》剛剛煞科,主角之一的陳煒,下月才開新劇,終於有機會小休。她亦把握時間與圈內、外好朋友聚舊一番。

出名識食的陳煒,日前更出手闊綽,在西九龍的一間著名酒家,包場宴請《多功能老婆》一眾台前幕後午餐,包括黃智賢、鄧英敏、蘇恩磁、張達倫和前無綫監製潘嘉德等人,張達倫仲帶了囝囝勁揪雞出嚟,個個見到佢咁弄可愛都抱到唔肯放手!相片所見佢哋間房仲有一個落大玻璃可以睇到九龍半島風景,認真夠氣派!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!