掃呢頁CODE去手機

2018年11月2日 星期五

黎明:城城都震驚!26年前黎明抖腿舞力壓張藝興 __,郭富城,黎明,城城,

黎明一出誰與爭鋒?韓國男團EXO嘅中國籍成員人張藝興最近推出新歌《NAMANANA》,仲配合自創「霸王龍抖腿舞」,喺自己社交網站示範,叫大家隨時隨地跳 ...


黎明一出誰與爭鋒?


韓國男團EXO嘅中國籍成員人張藝興最近推出新歌《NAMANANA》,仲配合自創「霸王龍抖腿舞」,喺自己社交網站示範,叫大家隨時隨地跳「霸王龍抖腿舞」掀起藝人之間嘅熱潮!唔少藝人都忍唔住Show off一段。

出名舞技了得嘅羅志祥(小豬),應呼籲Post咗一條跳舞片:「聽到我藝興(張藝興)老弟的召喚,我也來挑戰!霸王龍抖腿舞!大家一起抖起來!」短片中小豬穿着黑衫黑長褲,穿着印花外套,戴上黑色帽子,動作靈敏,華麗轉身加埋效果,最後鏡頭前Fade out,型到爆!好友張藝興隨即轉發,並留言:「Wow,亞洲舞王我的小豬哥!我覺得可以提前領獎了!獎品:轉贈我師父的麼麼噠(親親)一枚!」要求大陸藝人黄磊獻吻作獎品,兩人嘅互動肉麻到爆!

不過講到抖腿舞,佢哋所有人都唔夠佢嚟!呢個就係天王黎明喇~早喺92年嘅時候佢已經跳出驚為天人嘅抖腿舞,佢嘅忘我演出就連隔籬嘅舞台王者郭富城都被比下去!相信連佢自己都估唔到抖腿舞會喺事隔咁多年之後紅遍中港台韓呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!