掃呢頁CODE去手機

2018年11月2日 星期五

糖妹:【驚傳SheShe】糖妹談同性密友咁答… __,糖妹,

糖妹詁自己仲係單身,更指:「我鍾意男人鍾意到爆炸!」「Dry」了多年的歌手糖妹傳出新戀情,有指她的新歡是從事保險業的同性密友DanDan。被指由「直」 ...


糖妹詁自己仲係單身,更指:「我鍾意男人鍾意到爆炸!」


「Dry」了多年的歌手糖妹傳出新戀情,有指她的新歡是從事保險業的同性密友DanDan。被指由「直」變「攣」的她,回覆東網時笑說:「咁大誤會!我鍾意男人鍾意到爆炸!」爆料者指DanDan對她熱烈追求,她笑說:「邊個爆?信我好過,好無聊!笑死人。」她表示跟DanDan認識了十幾年,她說:「你哋知道佢個名都犀利,我哋好多年生日都一齊過,我哋好friend,影相梗係攬頭攬頸。」她坦言未有男朋友:「咪咁先有咁多揣測。」

她表示早在大專時已認識DanDan,她說:「有一年佢仲喺我唱片公司做過一個暑期,當時佢都未做保險,我哋關係千絲萬縷,除咗係好朋友,當然佢亦都係我保險經紀。(你會唔會同佢講番?)我都唔會同佢解釋,我同好多男仔頭都傳過緋聞,佢都上過報,所以佢會慣,好小事啫!」雖然好多公司老闆都不鍾意藝人拍拖,但她笑說:「我老闆都有啲擔心我。(你嘅異性緣咁差?)係囉,事業型女性係差啲,應該唔好成日掛住做嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!