掃呢頁CODE去手機

2018年11月11日 星期日

【零緋聞·好男人】結婚紀念日 林嘉華:34年前的承諾,我倆到今天仍然堅守! __,林嘉華,

林嘉華與太太慶祝結婚34周年紀念。(ig圖片)
(新增內容)61歲嘅林嘉華與曾任職無綫服裝部主管嘅太太劉寶珍,於公司邂逅,84年結婚,婚後育有一子林政峰。當年嘉華為讓兒子有更佳成長及學習環境,舉家移 ...


(新增內容)



61歲嘅林嘉華與曾任職無綫服裝部主管嘅太太劉寶珍,於公司邂逅,84年結婚,婚後育有一子林政峰。當年嘉華為讓兒子有更佳成長及學習環境,舉家移民多倫多,佢亦甘願做太空人,經常返香港拍劇搵銀,但與太太感情一直恩愛,從來冇傳過緋聞,非常難得。



嘉華身邊有位賢內助,當然不愁寂寞,原來今日係佢哋結婚34周年紀念日。嘉華今日喺ig貼出合照,因為嘉華要趕返香港工作,所以提早慶祝食燭光晚餐,當然唔少得送花,嘉華留言:「34年前的承諾,我倆到今天仍然堅守!多謝太太一直支持及無盡嘅付出!Thank you very much... LOVE YOU.」。



嘉華曾經講過一直當老婆係女朋友,太太劉寶珍亦冧爆留言:「Our 34th Anniversary on this wonderful journey we share … time may change a lot of things in our lives, but one thing it can never change is my love for you …… hubby thank you for everything.」唔少網民都讚嘉華係好老公,陳志健亦留言講恭喜。



另外,嘉華仲貼咗一張佢同太太嘅「Q版畫像」佢話﹕「非常開心收到一位可愛及很有才華fans的畫作 , 每年我們生日或結婚纪念日都不忘送上她自己制作的「Q版我俩」來祝福!我同太太都衷心感謝。」



嘉華今日接受《蘋果》電話訪問時話﹕「相處之道好簡單,第一要企對方角度諗嘢,我成日都話性格等如手指模一樣,好多人話要性格磨合,係同意嘅,磨合者要雙方了解對方性格,所以思維都要用對方角度去諗,多面體差好遠。同埋要尊重對方,同俾各自空間,生活上就增加多啲情趣。」問到送乜禮物?佢笑笑口話﹕「禮物一早送咗,當34周年結婚周年紀念禮物,係一隻鎖住佢嘅手鈪。」





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(ig圖片) (ig圖片)
林嘉華與太太劉寶珍一直堅守結婚承諾,愛對方一生一世。(圖片由受訪者提供)

林嘉華與太太劉寶珍一直堅守結婚承諾,愛對方一生一世。(圖片由受訪者提供)
二人育有一子,一家定居多倫多。(ig圖片)

二人育有一子,一家定居多倫多。(ig圖片)
嘉華與太太同發哥發嫂一樣,都係圈中模範夫妻。(ig圖片)

嘉華與太太同發哥發嫂一樣,都係圈中模範夫妻。(ig圖片)
Q版畫像,好可愛(IG圖片)

Q版畫像,好可愛(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!