掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

張栢芝:揚言想生個女 栢芝5月最後露面孕味濃 __,張栢芝,

栢芝5月最後露面,當時佢穿上鬆身連身裙。久未露面的張栢芝今年38歲,自從與謝霆鋒於2011年結束五年婚姻後,除了演藝工作,她大部分時間都專注照顧兩個兒 ...


栢芝5月最後露面,當時佢穿上鬆身連身裙。


久未露面的張栢芝今年38歲,自從與謝霆鋒於2011年結束五年婚姻後,除了演藝工作,她大部分時間都專注照顧兩個兒子,大仔Lucas已經11歲大,細仔Quintus也8歲了,最近有讀者向東網爆料,聲稱栢芝在養和醫院秘密誕B。

今年7月放暑假,栢芝曾上載與兩個仔仔跟媽咪三代同堂茶敍照片,當時佢仲話要幫仔仔生多個妹妹,似乎真係有意追多個B喎,唔係點會冇喇喇話想生呢!

再翻查紀錄今年3月她曾在內地選秀節目《星星美人魚》擔任嘉賓亮相,5月又應邀在上海出席一個品牌活動,當時穿上連身裙的她有點圓潤,面龐仲好飽滿,疑孕味濃,之後她就未有出席任何公開活動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!