掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

何超蓮:一定會成家立室 何超蓮:一拍拖就中落去 __,何超儀,何超蓮,

何超蓮坦言如果一拍拖就會成個人中入去。賭王何鴻燊三房女兒何超蓮出席品牌活動,尚是單身的她大呻三年冇拍拖:「忙做嘢又讀書,星期一要考試,依家讀緊碩士學位 ...


何超蓮坦言如果一拍拖就會成個人中入去。


賭王何鴻燊三房女兒何超蓮出席品牌活動,尚是單身的她大呻三年冇拍拖:「忙做嘢又讀書,星期一要考試,依家讀緊碩士學位。(再讀上去?)完咗碩士先,睇吓有冇時間。」當被指白、富、美,又高學歷,問會否難搵對象?她自嘲:「我係矮甜圓!唔係好高啫,好多都有呢個學歷。遲啲會出現,相信緣分。」

提到家姐何超盈有新歡,超蓮表示剛剛才知道:「好似叫Thomas,恭喜佢!咁忙都可以有拖拍,要搵佢取下經,問佢點認識!(請教佢咁忙都拍到拖?)唔係好想,我係放好多時間落拍拖嘅人,一拍拖就中落去,拍拖朋友都搵我唔到,依家隨傳隨到。」

問母親陳婉珍可有催促?她坦言沒有:「依家冇拍拖,媽咪好滿意,佢話呢個年代嘅人唔使結婚,有次食飯佢同Auntie個女咁講,人哋阿媽話『唔好咁教我女!』」她又指將來必定會成家立室、生兒育女,不過現在未急於拍拖。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!