網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月7日 星期三

【仔女一副明星相】汪琳開綠燈俾七歲大女做童星 __,汪琳,

曾經喺經典劇集《十月初五的月光》飾演佘詩曼老友嘅汪琳,依家已經係幸福少奶奶。婚後育有七歲大嘅女,今年七月仲追到個囝囝,湊成好字。最近佢為一對仔女開咗個 ...




曾經喺經典劇集《十月初五的月光》飾演佘詩曼老友嘅汪琳,依家已經係幸福少奶奶。婚後育有七歲大嘅女,今年七月仲追到個囝囝,湊成好字。最近佢為一對仔女開咗個生日連百日宴party,汪琳形容呢個p,叫鬆一口氣party。

點解?因為陀住阿仔時,佢一度流出血塊,被迫卧床等到生得為止。

「今次真的鬆一口氣,因為之前陀住阿仔時候,阿女又入咗醫院,住院十日,當時我懷孕三十多週,在醫院為頻頻撲撲,有一次喺醫院門口差啲仆倒,嚇親途人。

阿女出院,翌日又到我入院,嚇親呀!因為我流出血塊,以為生得,去到醫院,醫生又話未係時候,話太早,胎兒得三十多週,可否捱多兩三個星期,乖乖喺屋企卧床,終於捱多三個星期就攪掂。」汪琳說。

最後囝囝健健康康咁出世,仲好鬼精靈,兩姊弟仲生得一副明星相,如果有人搵阿女拍廣告,汪琳肯唔肯開綠燈呢?

「如果有人找她演出,都會給她嘗試,給她試試接觸這方面的事,接觸完,視乎她喜歡與否,我無問題,最緊要女兒好喜歡,做開心的事。」

鍾意就快D Share啦!