網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月7日 星期三

拍《歡樂今宵》害死周星馳 __,周星馳,

張鳳妮與周星馳合作多次,更曾合唱。互聯網圖片
張鳳妮在無綫九年,對她而言,拍《他來自江湖》如上了寶貴一課:「原來唔一定跟足劇本嘅,可以有少少走盞。達哥(吳孟達)同星爺(周星馳)仲好嘢,排完出嚟正式 ...


張鳳妮在無綫九年,對她而言,拍《他來自江湖》如上了寶貴一課:「原來唔一定跟足劇本嘅,可以有少少走盞。達哥(吳孟達)同星爺(周星馳)仲好嘢,排完出嚟正式roll機都唔同,原來唔一定要死讀劇本,應該係吸收個劇本,然後用你自己方法去演繹。」鳳梨與星爺亦經常在《歡樂今宵》拍檔,直言多次害到對方:「我諗我害死佢好多次,因為我成日同佢講謎語,叫佢估謎底係乜嘢,到正式live,我一講謎面,我就將個謎底講出嚟,佢望住我問『咁你想我講乜?』」



險令李國麟分手

鳳梨跟李國麟在《同居三人組》演情侶,因為太過入戲,令李國麟當時女友呷醋鬧分手,最後大團圓結局,女友變成了今日的李太。原來張鳳妮全不知情:「我唔知喎?佢(李國麟)冇同我講,但我覺得有發揮,梗係盡力發揮做到最好,如果令到佢女朋友妒忌,即係我做得好啦。但我同佢冇嘢㗎嘛!好對唔住,你幫我同佢講好對唔住。」




鍾意就快D Share啦!