網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月7日 星期三

黃日華:C1:傳妻血病復發 黃日華停工照顧 __,黃日華,

煞停粵劇演出,夫婦出入醫院。藝人黃日華的太太梁潔華最近被傳舊病復發,有人目擊他多次陪伴出入醫院,據知更已推掉所有工作,停工照顧太太,可謂情深義重。華仔 ...


煞停粵劇演出,夫婦出入醫院。


藝人黃日華的太太梁潔華最近被傳舊病復發,有人目擊他多次陪伴出入醫院,據知更已推掉所有工作,停工照顧太太,可謂情深義重。華仔昨日現身沙田,承認太太因指數回升要接受醫生觀察,眼神疲憊的他說:「冇嘢嘅,佢喺屋企休養緊,抵抗力係比正常人低啲。」

57歲黃日華在演藝作品中多數飾演敦厚情深的角色,現實中的他一樣是「愛妻號」,與同是無綫藝員訓練班出身、現年58歲的太太梁潔華結婚30年,育有28歲女兒黃芷晴,多年來一直夫妻恩愛,家庭和睦。

好景不常,梁潔華於2013年底驗出患有壞血病,黃日華其後承認太太病情,透露已接受治療控制病情,有傳他月花10萬元為太太醫病,兼且全天候照顧,當時梁潔華曾讚他:「佢試過朝早飛去第二度做嘢,夜晚嚟醫院問我有冇事,然後先返屋企!我見到佢好辛苦,我好感動!冇咗佢都唔知點算!」

承認觀察中:抵抗力低啲

經過五次化療,梁潔華病情趨穩定,一年後再度現身公開活動,病愈後對粵劇更添興趣,跟隨粵劇名伶文千歲及梁少芯夫婦學戲,將精神寄託在粵劇上,獲家人全力支持。今年年中時,她曾透露10月會演出劇目,但最後卻不了了之,連文千歲在上月舉行自傳記者會,她亦未有出席,代她撐場的黃日華當時說:「人多嘅地方佢唔方便出席。」最近,有傳梁潔華舊病復發,有讀者目擊黃日華多次陪太太出入醫院,據知他近月亦推掉手頭上所有工作及登台,再度貼身照顧太太。

連日來,記者守候在黃日華的大埔寓所,一直未見夫妻出現。直至昨午約4時,他隻身由大埔駕車到沙田商場,並拎着一大袋物件落車。戴上口罩的他仍難掩倦容,被問到有傳太太病情反覆要住院,他平靜地回應:「其實都成日入醫院覆診,指數係升升哋,觀察中!冇嘢嘅,放心。(依家太太喺醫院定屋企?)屋企休養緊,抵抗力係比正常人低啲。」問到女兒有否花很多時間陪媽咪?黃日華笑了笑說:「我啫!佢今日都要開工。」說罷即轉身離開。

女兒有仔陪 愁眉不展

至於女兒黃芷晴心情亦大受影響,日前下午約1時多被發現與男友在九龍區午膳,其後手拖手到附近行街睇男裝。芷晴全程愁眉不展,男友雖不時撩傾偈,但她亦未有展露笑容。不過,她沒有在社交網表露心迹,反而上載在瑞士及荷蘭遊玩照片,希望沖淡憂愁。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!