掃呢頁CODE去手機

2018年11月19日 星期一

郭可盈:大讚新演員!郭可盈自揭唔拍劇之謎 __,郭可盈,

郭可盈唔拍劇原來係因為…藝人郭可盈下午到上環出席代言美容院簽約儀式,近年淡出幕前、專心照顧女兒的她經常與家人做運動:「有時囡囡上完體育堂會教我拉筋,佢 ...


郭可盈唔拍劇原來係因為…


藝人郭可盈下午到上環出席代言美容院簽約儀式,近年淡出幕前、專心照顧女兒的她經常與家人做運動:「有時囡囡上完體育堂會教我拉筋,佢運動好叻。依家好多時代女性都keep得好好,都係美魔女。」談到幕前工作,她坦言過往不時有人邀請拍劇,但她婉拒:「囡囡唔會放過我,好似早兩年有人搵過,後來大家都明白我專注照顧屋企,但間中出席活動就冇乜所謂。」

至於今晚無綫台慶,已多年沒出席的她亦有留意:「愈嚟愈好,新演員都好平均,時代唔同喇,大家可接受新嘢,不過有時夜晚睇劇集重播都幾好呀!」不過她覺得過往劇集較有劇味。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!