掃呢頁CODE去手機

2018年11月19日 星期一

【雙料視后】入行十年吐氣揚眉 星馬起孖視后黃智雯:努力一定有人睇到 __,視后,黃智雯,

【雙料視后】入行十年吐氣揚眉星馬起孖視后黃智雯:努力一定有人睇到睇咗成晚九唔搭八嘅表現項目後,終於等到頒「馬來西亞最喜愛TVB女主角」喇,最後三強係胡 ...


  • 【雙料視后】入行十年吐氣揚眉 星馬起孖視后黃智雯:努力一定有人睇到


  • 睇咗成晚九唔搭八嘅表現項目後,終於等到頒「馬來西亞最喜愛TVB女主角」喇,最後三強係胡窊欣、李佳芯同黃智雯,結果,黃智雯以《三個女人一個「因」》大熱姿態勝出!聽到自己得獎,黃智雯激動到想喊,但都係忍住,袁偉豪率先恭喜,上到台,黃智雯從Do姐手中接過獎座,佢話:「多謝!原來真係咁緊張,首先要多謝Lisa姐,我第一套拍嘅係同Lisa姐合作嘅《東山飄雨西關情》,嗰陣做得唔好,連Lisa紅都覺得『你咁樣做戲嘅?』,出場前,佢同我講『你進步好大!』,原來努力係有人睇到。我好多謝TVB呢十年嚟嘅裁培,俾我一路進步,一點一滴累積返嚟!多謝樂小姐、Sandy、珍姐,多謝喺屋企睇緊電視支持我嘅屋企人,我會繼續努力,做好自己,繼續進步!」

    剛成為大馬視后,喺王浩信宣布下,黃智雯再憑《三個女人一個「因」》成為「新加坡最喜愛TVB女主角」,佢企起身向大家送上飛吻,然後上台說:「好幸福一晚感受兩次喜悅,再次多謝tvb,每個機會我都會好好珍惜,特別多謝監製潘嘉德,由出道以嚟發掘唔到一面嘅黃智雯,你今年70大壽,我冇咩送俾你,就同你分享我嘅喜悅!我到今日依然深信,努力未必有回報,但努力必定會有人睇到。」

    鍾意就快D Share啦!