掃呢頁CODE去手機

2018年11月13日 星期二

呂麗君樸素打扮去養和 坐阿女靚車有司機管接送 __,呂麗君,

呂麗君雖同大劉分手,生活依然富貴,召有司機管接送。
劉鑾雄(大劉)喺16年高調登報,稱與呂麗君早於14年已分手,並過去曾贈共20億現金、珠寶,令對方成為「富婆」,二人雖分手,大劉就承諾對二人嘅仔女嘅生活 ...


劉鑾雄(大劉)喺16年高調登報,稱與呂麗君早於14年已分手,並過去曾贈共20億現金、珠寶,令對方成為「富婆」,二人雖分手,大劉就承諾對二人嘅仔女嘅生活、教育及其他開支,會繼續履行父親責任。二人分手後,各有生活,大劉喺同年與甘比註冊結婚,正式給對方「劉太」名份。



呂麗君與大劉分手後,變得更低調,表示忙於管理同名基金會事務,日前佢就喺跑馬地現行蹤,本報讀者劉小姐就透過《蘋果》爆相爆片,目擊佢喺養和醫院出現,當時大概下午4點半,身穿淡粉紅色短袖上衣同格仔短褲打扮,坐住佢以佢大女劉秀盈英文名(Zoe Lau)同名車牌嘅Telsa房車出現,劉小姐就話:「佢一落車,見佢化咗淡妝,打扮樸實,就即刻戴口罩行入醫院,見佢先行咗去門診搵一個朋友,仲畀咗一袋嘢佢朋友,傾咗一陣,就拎住一盒嘢上咗去33樓探病,佢大概探咗半個鐘,就離開,冇除嗰口罩上返私家車。」



以往,呂麗君未同大劉分手前,出入都有大劉班保安「人海式」隨行,如今,回復單身,就再冇呢個待遇,不過都仍有司機車出車入,生活依然好有質素。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



呂麗君雖同大劉分手,生活依然富貴,召有司機管接送。 見佢拎住盒禮物上樓探病。(讀者提供圖片) 見佢拎住盒禮物上樓探病。(讀者提供圖片)
探病逗留咗半個鐘。(讀者提供圖片)

探病逗留咗半個鐘。(讀者提供圖片)
離開時,司機已停定門口等佢。(讀者提供圖片)

離開時,司機已停定門口等佢。(讀者提供圖片)
依然愛用名牌手袋。(讀者提供圖片)

依然愛用名牌手袋。(讀者提供圖片)
坐駕以佢大女劉秀盈英文名「Zoe Lau」做車牌。

坐駕以佢大女劉秀盈英文名「Zoe Lau」做車牌。

鍾意就快D Share啦!