掃呢頁CODE去手機

2018年11月16日 星期五

洪卓立:湯怡出軌?洪卓立心痛爆喊:佢唔係咁嘅人 __,洪卓立,湯怡,

唔好喊啦…立立…藝人洪卓立(Ken)與湯怡(Kathy)日前突然在社交網宣布分手,11年情正式玩完。今日Ken首現身見人,出席英皇鐘錶活動,提起湯怡時 ...


唔好喊啦…立立…


藝人洪卓立(Ken)與湯怡(Kathy)日前突然在社交網宣布分手,11年情正式玩完。今日Ken首現身見人,出席英皇鐘錶活動,提起湯怡時即抖大氣,更激動落淚!

Ken受訪時,主動向記者朋友講分手一事,佢指二人公布分手決定後,外間好多反應,直接影響到大家對湯怡嘅睇法,所以想為前女友澄清:「例如話佢(湯怡)紅咗少少、同我有距離就飛咗我……(開始哽咽、落淚,工作人員遞上紙巾。)完全唔存在嘅,我哋11年前一齊時,我第一隻碟都未出,都未有《彌敦道》,中間我有大病,如果佢係咁嘅人,都有好多機會同我分開,遇到好多難過嘅事情,佢都可以好輕易咁走…」之後更否認二人之間出現第三者,二人只係因了解而分開。

Ken又指自己同湯怡都覺得佢有女主角做係一個好機會,但都唔算大成功。佢續澄清逼婚一事,指兩人一早有共識35歲先考慮,所以唔存在逼婚。問到係咪心痛Kathy受盡攻擊而主動澄清?Ken就話作為朋友或男友都會唔開心。問到點解要公開講分手?佢話因為大家同佢哋一齊見證呢段感情,所以出個Post向關心佢哋嘅人交代聲!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!