掃呢頁CODE去手機

2018年11月16日 星期五

【立立哭了】和平分手另有版本 湯怡被爆同Eric So細佬情侶鞋跑山 __,湯怡,

洪卓立同湯怡拍拖11年,日前「閃分」,有讀者爆料女方已有新歡,係Eric So細佬Gavin,二人曾穿同款情侶跑鞋。
洪卓立同湯怡拍拖11年,喺毫無預警之下,二人前幾日喺Ig公告「閃分」,將戀人關係降級「為對方赴湯蹈火的好朋友」,二人亦各自投入工作,湯怡日前開工趕戲, ...


洪卓立同湯怡拍拖11年,喺毫無預警之下,二人前幾日喺Ig公告「閃分」,將戀人關係降級「為對方赴湯蹈火的好朋友」,二人亦各自投入工作,湯怡日前開工趕戲,立立今日亦出席活動,不過「閃分」影響下,佢嘅情緒就有啲波動,當場落淚,不過就表明:「我仍然相信愛情。」(新聞連結: https://bit.ly/2qKMcxg )



閃分公佈後,二人分手其中一個原因,指湯怡另有新歡,除之前傳出嘅同門陳家樂外,有讀者同《蘋果》爆料,指佢有另一男性密友,更提供了兩張佢哋着同款「情侶鞋」去咗金山公園跑山,合照中還有DJ Donald、Dear Jane結他手Jackal、馮允謙等人,二人喺兩張相中都係企正喺隔籬,而湯怡就係呢班跑友群入面唯一女性。同湯怡跑步着同款鞋嘅男子就被起底,佢叫Gavin So,就係王菀之叔仔,即figure王蘇卓航(Eric So)胞弟。Gavin本身職業係M字頭快餐做高層,據知已婚,已有一子。



湯怡經理人霍汶希就回覆《蘋果》,講到二人和平分手,不涉及第三者:「Ken講咗和平分手,一啲都唔涉及第三者嘅,所以傳咗咁多新歡出嚟,對佢哋唔公平,對湯怡都好唔公平,只係正常愛情和平分手,希望大家俾啲時間佢哋,呢段時間太多人物出嚟,成件事變得複雜會影響人哋,希望件事盡快淡咗落嚟。Ken都講咗好支持Kathy(湯怡),大家好朋友,家人咁,希望大家俾啲時間佢哋。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



洪卓立同湯怡拍拖11年,日前「閃分」,有讀者爆料女方已有新歡,係Eric So細佬Gavin,二人曾穿同款情侶跑鞋。 10月中,湯怡同Gavin(左三)就着同款跑鞋去金山公園跑山。(互聯網圖片) 10月中,湯怡同Gavin(左三)就着同款跑鞋去金山公園跑山。(互聯網圖片)
同行還有DJ Donald、馮允謙等人,大家都有貼相上Ig。(IG圖片)

同行還有DJ Donald、馮允謙等人,大家都有貼相上Ig。(IG圖片)
Gavin係figure王Eric So細佬Gavin,據知已婚,育有一子。

Gavin係figure王Eric So細佬Gavin,據知已婚,育有一子。
 洪卓立與湯怡拍拖11年。(資料圖片)

洪卓立與湯怡拍拖11年。(資料圖片)
 二人日前喺Ig貼相公佈「分訊」。(IG圖片)

二人日前喺Ig貼相公佈「分訊」。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!