掃呢頁CODE去手機

2018年11月16日 星期五

【開店20載開兩分店】45分鐘長褲輕鬆變Dior裙 隱世神匠:「呢個世界冇衫係改唔到」 __,Dior,

位於尖沙咀加連威老道的樓上舖,一班嬸嬸正埋頭縫衣。一對對巧手,為劉德華、黎明等天王巨星修補好演唱會戲服,連LadyGaga當年的經典牛肉裙都出自她們手 ...




位於尖沙咀加連威老道的樓上舖,一班嬸嬸正埋頭縫衣。一對對巧手,為劉德華、黎明等天王巨星修補好演唱會戲服,連Lady Gaga當年的經典牛肉裙都出自她們手。坐在縫紉機前手起針落的,正是年逾六十的靚靚 (Dorothy),熟客口中的「尖沙咀時裝救星」。

靚靚廿歲時為製衣女工,直到四十多歲、90年代末用十萬於中環開店改衣,兩個月前在尖沙咀開分店。行事低調的靚靚多年來不怎宣傳,但憑著其超卓的手底功夫,吸引眾多明星如張智霖、鄭欣宜等親身前來改衣。國際品牌如D&G、Prada和Gucci等都選用靚靚為度身、改衣師傅。靚靚自言沒有特別的生意經,謙虛笑道:「都係啲客一個介紹一個姐,幫襯得我哋耐左,覺得我哋改得好睇,就會依賴我哋去改衫。最緊要佢哋著得好睇、著得開心!」

連刁鑽的唱服和牛肉裝都搞得掂,更何況是一般休閒裝,連西裝、皮褸皮草、大褸、晚裝等,她都可以放大縮小且絕無痕跡。「有個客要慶祝五十週年結婚紀念,要著返以前條裙慶祝,佢哋個個肥左八至十吋,搵唔到人改。我話我幫你試下改啦,佢老人家知道我肯改,開心到呢。比我改完之後,仲叫佢個女由美國飛返嚟比我改衫。」最終她花了一個星期完成,她說將一件很大的衣服改得很合身,那種滿足感妙不可言。「啲客仲會特登著返嚟比我睇,話著出去比人讚,我真係鄧佢哋好開心。」

靚靚賣的除了是精湛改衣技術,還有她的時裝觸覺,「50後」的她比任何一個後生仔諳熟時尚。「年輕人鍾意韓風,我可以將佢哋搞到好『韓』,一般佢地都比相我睇,叫我照張相去改。其實韓風都係復古,以前香港90年代都係咁著。」熟客名媛丁何穎雯大呼很幸運找到靚靚,大讚她是香港數一數二的裁縫,「一個細改動已經令成套衫唔同曬。」

靚靚認真對待每件衫,甚至比客人更細心著緊。Harold原是靚靚熟客,因為看中她手工了得,逐一同合夥管理店舖。「佢改衫係投入到完全聽唔到其他人講嘢,改白色衫佢一定會戴手套,班姊妹都要咁做,唔係比佢鬧爆。」

Harold口中的姊妹,是靚靚以前在工廠認識的好友。不少姊妹因為以前要湊仔而退出「衣壇」,現在孩子長大成人,靚靚不忍她們工藝無用武之地,故邀請她們出山。「唔想佢哋覺得自己年紀大,就覺得自己無用。佢哋睇住我個仔大,我哋乜都傾,冇秘密。」

對於買幾十元一件衫,速食時裝的人來說,改比買新衫還貴。靚靚卻不認為改衣日漸式微,她說社會不乏對改衫有興趣的後生仔,透露去年有大學生自薦到店內實習,會繼續培育新人。「唔做呢行我覺得好嘥,我都唔知點解我咁鍾意改衫,總之改好一件衫嗰種滿足感真係好大,係用錢都買唔到,我會做到我無能為力,隻手郁唔到為止。」

記者:張怡

攝影:蔡福生、李育明

鍾意就快D Share啦!