掃呢頁CODE去手機

2018年11月16日 星期五

為撐好姊妹黃智雯奪視后賤招盡出胡定欣吹雞胡說八道會杯葛陳煒 __,胡定欣,視后,陳煒,黃智雯,

為撐好姊妹黃智雯奪視后賤招盡出 胡定欣吹雞胡說八道會杯葛陳煒
為撐好姊妹黃智雯奪視后賤招盡出 胡定欣吹雞胡說八道會杯葛陳煒.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspa ...


為撐好姊妹黃智雯奪視后賤招盡出 胡定欣吹雞胡說八道會杯葛陳煒







下星期一(11月19日)正是無綫台慶夜,今年台慶有別以往,將在新加坡馬來西亞所舉行的《星和無綫電視大獎》及《馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》將轉移到在台慶夜公布星馬兩地視帝視后,必定成為當晚高潮。





台慶夜成視后前哨站 胡定欣撐黃智雯奪視后唔益陳煒

11月19日舉行的51周年台慶,口號標榜「50+1」重新出發,無綫亦有別以往大搞新意思,將台慶變《萬千星輝頒獎禮》前哨戰,日前就宣布取消到新加坡及馬來西亞舉行《星和無綫電視大獎》及《馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》,只安排藝人到當地拉票宣傳,繼續由海外觀眾投票選舉,但特意安排獎項在台慶夜頒發,星馬兩地視帝視后當晚率先誕生,誰能跑出封帝封后肯定成為全晚焦點。



各出奇謀拉票

而全城關注的《萬千星輝頒獎典禮》則在下月16日舉行,據知情者爆:「公司有諗過將三個頒獎禮同一晚頒,依家仲未完全落實,總之想製造多啲話題,不過星馬兩個頒獎禮都喺香港搞,觀眾關注度更大。一班藝員都想分到一個半個獎,視后競爭最激烈。」先有李佳芯講明延後婚期博盡搶今年視后,不過Ali一心瞄準下月《萬千星輝頒獎典禮》視后大獎,反而對封星馬視后唔著緊,加上要拍新劇《殺手》,未能飛星馬拉票,聲勢不及有份到當地拉票藝人。



陳煒憑太平公主爆紅

今年憑太平公主爆紅的陳煒,人氣由香港熱到去星馬,同《深宮計》皇后胡定欣劇中鬥到你死我活,原來今次星馬兩大頒獎典禮,兩 人均是視后大熱,兩人亦被點名於上月底隨大隊出發到星馬拉票宣 傳,不過此行有好姊妹黃智雯、李施嬅同行的定欣,人強馬壯聲勢力 壓勢孤力弱的陳煒,表面上兩人在公開場合無分你我一齊宣傳,實質私底下定欣同煒哥根本唔friend,更有指定欣拉隊Selfie更刻意將煒哥掟出局。

視后



據知情者透露:「劇集《深宮計》爆紅咗煒哥,完全搶晒定欣風頭,但其實定欣咁落力拉票唔係為自己,佢根本唔志在,佢最想幫好姊妹黃智雯,佢知道智雯今年為拍《三個女人一個「因」》人格分裂角色,好落力去做搞到好大壓力,套劇收視喺星馬好好,回響比喺香港更大,所以定欣唔想智雯錯失呢個良機好想對方攞獎,為全力撐好姊妹,佢寧願自己棄票,暗地裡講明叫大家唔使投票畀佢,投畀智雯就得,而且佢遲啲約滿都冇諗住再續約無綫,佢好希望喺走之前,幫到好姊妹上位!」



煒哥憑《深宮計》爆紅,更被網民推選為今屆視后大熱,但胡定欣反而未有撐煒哥攞獎,落力為好姊妹黃智雯另一個劇《三個女人一個「因」》 拉票,火藥味十足!



棄票益姊妹

胡定欣被指為避陳煒辭演《法證先鋒IV》,早前到星馬拉票,又拉隊Selfie唔預煒哥,令不和傳聞甚囂 塵上!原來定欣還暗地出手幫好姊妹黃智雯拉票, 甚至寧願自己棄票谷智雯攞獎。



公開場合先合體

私下影相冇陳煒份,只在公開場合先見到胡定欣同陳煒合體宣傳,不過企埋一齊又如何?!明顯同好姊妹黃智雯及李施嬅夾晒著 白色衫宣傳的定欣,點都係親姊妹多啲喎!





排位露玄機

剛在上周五(11月2日)無綫全台總動員出席的《2019無 綫節目巡禮》,大合照排位亦已露玄機。當晚全台二百多藝人總動員雲集電視城,一如既往,大合照排位正好反映藝 人在公司得寵指數,得寵王浩信就一枝獨秀企正中間,兩旁有兩大視后胡定欣唐詩詠平分秋色,不過最離奇都算係今年表現一般的黃智雯,能在大合照排位靠近正中位,同視后胡定欣只有兩個身位差距,另一邊同一距離已經係曾是雙料視后的田蕊妮,相反,今年憑《深宮計》太平公主有 機叫胡的民間視后陳煒,雖然都被安排企第一排,但只能 企到大外檔,埋身戰第一回明顯已分高下!



表現風騷

大合照離奇企到好位的黃智雯,整晚都表現雀躍,心情明顯特別靚。



王浩信有機冧莊?!

相比風雲變色的視后之爭,今年男藝人表現至今未見突出,造就周一(12 日)才播出的台慶劇《兄弟》,校啱最佳檔期令男一王浩信有機下月冧莊再封 帝。據知情者透露:「無綫刻意將《大帥哥》改喺12月先播,就係唔想實力張衞 健爭埋一份,始終王浩信同TVB仲有長約,之前啲緋聞搞衰晒形象,佢答應會努力洗底,無綫都想大力推浩信再下一城攞獎煲起個勢!但得唔得就要睇《兄弟》播出之後外界嘅反應嘞!」



有劇造勢

有台慶劇《兄弟》造勢,王浩信今年有機冧莊再封帝,在日前《無綫 2019 節目巡禮》上亦地位超然!

膠通消息來源:東方新地




















鍾意就快D Share啦!