網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月2日 星期日

【有冇愛錯郎?】30億身家卓林冇得分 吳綺莉﹕唯一要理,是我女兒的感受 __,吳卓林,吳綺莉,

吳綺莉一直都好關心女兒感受。(資料圖片)
成龍喺2015年4月推出首部中文版自傳《成龍:還沒長大就老了》,英文版亦將於後日(4日)全球發售,當中有唔少修訂。成龍自揭年輕時沉迷賭博和酒精,揮金如 ...


成龍喺2015年4月推出首部中文版自傳《成龍:還沒長大就老了》,英文版亦將於後日(4日)全球發售,當中有唔少修訂。成龍自揭年輕時沉迷賭博和酒精,揮金如土同妓女玩樂。一直覺得太太林鳳嬌是貪圖錢財先同佢一齊,所以經常嗌交,仲出軌同吳綺莉搞婚外情。

相關新聞:【隻字不提卓林】成龍英文版自傳認混蛋 年輕沉迷賭博.家暴祖名.玩妓女



不過,書中隻字不提成龍與吳綺莉嘅女兒吳卓林。被問到當年有冇愛錯人?吳綺莉今日以短訊回覆《蘋果》﹕「唯一我要理的,是我女兒的感受。」



成龍與吳綺莉在在99年2月傳出緋聞,當時成龍已有家室,二人矢口否認相戀,澄清只係兄妹。至同年10月,吳綺莉被傳出已經懷孕四個月,並曾親口承認腹中骨肉係成龍。吳綺莉其後誕下「小龍女」吳卓林,卓林今年已經19歲,早前更曾拍片尋父,更出櫃承認係同性戀者,但成龍喺活動上只冷淡回應﹕「如果她喜歡,那很好(If she likes it, that's fine)」。日前卓林與女友Andi結婚,成龍至今都係冇反應。



有指成龍身家至少30億港元,佢曾經講過遺產一半畀太太林鳳嬌同房祖名,剩下嘅就捐慈善,意即卓林可能連一分一毫都冇,唔少人因此抨擊成龍冷血無情,對女兒不聞不問。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!