網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月2日 星期日

【娛樂人物】連失三至親情緒崩潰顧美華湊孫解心結 __,

現年66歲的顧美華,提起喪親之痛仍感難過,不過近年因湊孫,令她終於可以走出哀傷的陰霾。
現年66歲的顧美華,提起喪親之痛仍感難過,不過近年因湊孫,令她終於可以走出哀傷的陰霾。資深女星顧美華銀色旅途璀璨,84年以32歲失婚婦人身份,首次拍戲 ...


資深女星顧美華銀色旅途璀璨,84年以32歲失婚婦人身份,首次拍戲就獲得金像獎最佳新演員獎,其後拍戲、再婚、淡出再復出,可謂成功人生。不過,顧美華日前接受《蘋果》專訪,卻訴說自己不幸的往事,她妹妹麗華09年因不堪丈夫出軌自殺、父母傷心過度相繼離世,連續痛失三個親人的她情緒崩潰。直至多年後,面對三個寶貝孫兒,才漸漸解開心結。

撰文︰祖李

攝影︰郭賢興

相關新聞:顧美華《似水流年》出道作即獲獎

提起顧美華,腦海中總會響起梅艷芳主唱、電影《似水流年》同名主題曲的歌詞:「外貌早改變,處境都變,情懷未變……」當年以32歲出道的她,今時今日已經66歲,氣質依然。



顧美華表示近年以湊孫為樂,與孫女關係似好友。圖片 顧美華表示近年以湊孫為樂,與孫女關係似好友。圖片
顧美華妹妹顧麗華因丈夫馮潮澤有第三者而輕生。

顧美華妹妹顧麗華因丈夫馮潮澤有第三者而輕生。

血壓高隨時死

不過,提起妹妹麗華的離世,一直笑咪咪的顧美華就大皺眉頭:「呢個痛同打擊一生都彌補唔到,因為佢係自殺,呢個絕對絕對係對屋企人好大打擊,我父母之後離世,都係因為妹妹,兩個老人家身體已經唔好,件事加重佢哋病情,年半內冇咗三個至親,當時真係承受唔到。」連續痛失三個至親,令她長期失眠、血壓指數高企,直至現在也要靠藥物才可入睡,她憶述最嚴重時:「醫生話我血壓高到隨時會死!」

喪親之痛,顧美華也是多年後才能宣之於口︰「初初好唔願意講,就算親朋戚友開解我都拒絕,覺得人哋點講都冇用,因為呢個傷痛只有自己知,好多人叫我︰『你睇開啲啦』,呢句說話好唔負責任,或者話︰『你節哀順變』都無濟於事,外人只可以講呢啲。」尤幸她是個不肯認輸的人,從來沒有將自己標籤為病人,她深信靠自己,總有一天會跨過。她說︰「心理醫生同精神科都睇過,但幫唔到我,反而同啲有同理心嘅朋友傾起仲舒服。」

相關新聞:難忘明哥香噴噴床戲



顧美華04年息影,與圈外人Andy Yen再婚,兩夫婦近年定居美國。資料圖片

顧美華04年息影,與圈外人Andy Yen再婚,兩夫婦近年定居美國。資料圖片
顧美華以32歲之齡出道,與斯琴高娃(右)在《似水流年》大演對手戲。劇照

顧美華以32歲之齡出道,與斯琴高娃(右)在《似水流年》大演對手戲。劇照
在香港長大的顧美華直言很愛香港,每隔半年就會回來。

在香港長大的顧美華直言很愛香港,每隔半年就會回來。

有求必應婆婆

66歲的顧美華嘗盡了生老病死悲歡離合,現在三個孫兒,就是她快樂的泉源,談起三個寶貝,她緊繃的臉也放鬆了,更直言是個有求必應的婆婆:「仔女要教,但孫就係縱嘅,對住個孫邊個忍心教佢箒。我大孫女已經19歲,入咗大學,細孫仔都13歲,喺英國讀中學,仲有個BB孫,一歲多。大嗰兩個好似朋友咁傾偈,細嗰個就好得意,係開心果嚟。」

提起孫兒「四萬咁口」,顧美華卻經歷一段不快的婚姻,84年與前夫離婚,為生計才半途出家入娛樂圈,她直言婚姻沒保障,對兩個女兒,她從不打罵,但也不呵護,希望女兒學懂獨立︰「未離婚前我只係典型嘅家庭主婦,但婚姻冇百分百保證,當你婚姻唔如意,選擇分開,咁分開後就係靠自己,女人硬淨啲,隨時裝備好自己,都係一種安全感。」



唔做一世演員

話雖如此,顧美華後來與圈外人Andy Yen再婚,才淡出娛樂圈,她坦言野心不大,工作是隨遇而安。「演戲真係打天才波㗎!加上人生經驗唔多,小時候屋企好簡單,爸爸媽媽加四兄弟姊妹,一個快樂家庭。離婚係人生第一次衝擊,要靠自己,但當日拍戲唔識驚,亦因為對演戲知識層面不足,唔能夠再上一層樓。因為冇野心,演員我冇諗住做一世,如果要做一世咪好慘!我都係寧願結婚、嫁人,做老婆簡單啲。」

近年顧美華美國、香港兩邊走,拍戲是興趣,家庭主婦才是正職:「我美國有個家,我要成日喺度主持大局,連花園的花草樹木都關我事,做人哋老婆,都要盡番責任。成日都唔見人,唔得嘅!以前都會同佢一齊打golf,但戶外打波出好多斑,我就唔鍾意,𠵱家咪一齊湊孫囉。」

化妝及髮型:Kimmy@KAZAF

場地提供︰如心艾朗酒店




鍾意就快D Share啦!