掃呢頁CODE去手機

2018年12月27日 星期四

【挨年近晚被逼遷】3000呎豪宅不獲續約 Bob嫂網上急售二手兒童床 __,Bob,林盛斌,

Bob嫂近日喺網上出售二手兒童床。 (Ig圖片)
林盛斌(Bob)最近自爆被逼遷,今日有報道指Bob一家八口,老婆、三女一子加兩個外傭,一直以每月11萬租住加多利山三千呎豪宅,但數月前被業主通知不獲續 ...


林盛斌(Bob)最近自爆被逼遷,今日有報道指Bob一家八口,老婆、三女一子加兩個外傭,一直以每月11萬租住加多利山三千呎豪宅,但數月前被業主通知不獲續約,搞到阿Bob嬲到震!



挨年近晚要搵屋搬又確係幾頭痛,好彩Bob有位精明老婆黃乙頤(Pearl)。Pearl略懂風水,喺九龍塘搵咗間風水屋,過幾日就要搬。日前Bob嫂Pearl仲喺網上放售二手四人兒童床。張兒童床係由兩間小木屋組成,連接住一條瀡滑梯落床,啱晒小朋友。兒童床可以容納四個人,相中見地下仲有兩張床褥,相信係留畀兩位外傭瞓,不過呢組兒童床咁巨型,間屋細啲都放唔落呀!



Bob嫂Pearl今日回覆《蘋果》時透露未售出,佢話﹕「張床好大呀,同埋都新新哋,如唔係要搬,都諗住瞓到佢哋大個,睇有冇人咁啱,屋企可以放到,我都係諗住意思意思攞番少少,賣唔到都要掉。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



 一家人住喺呢間豪宅,確有好多快樂回憶。(Ig圖片) 一家人住喺呢間豪宅,確有好多快樂回憶。(Ig圖片)
Bob嫂最近搵咗九龍塘嘅新屋,過幾日就要搬家。 (Ig圖片)

Bob嫂最近搵咗九龍塘嘅新屋,過幾日就要搬家。 (Ig圖片)
呢組兒童床相當巨型,間屋細啲都放唔落。(互聯網圖片)

呢組兒童床相當巨型,間屋細啲都放唔落。(互聯網圖片)
 (互聯網圖片)

(互聯網圖片)
仲可以玩埋瀡滑梯 (互聯網圖片)

仲可以玩埋瀡滑梯 (互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!