網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月11日 星期二

節目互寸 謝霆鋒約定吳彥祖拍《特警老人類3》 __,吳彥祖,謝霆鋒,

節目互寸謝霆鋒約定吳彥祖拍《特警老人類3》由謝霆鋒主理的飲食節目《鋒味》日前播出第二集,今集霆鋒就同好友吳彥祖齊齊飛到希臘,二人用美食同建築為當地中國 ...


  • 節目互寸 謝霆鋒約定吳彥祖拍《特警老人類3》


  • 由謝霆鋒主理的飲食節目《鋒味》日前播出第二集,今集霆鋒就同好友吳彥祖齊齊飛到希臘,二人用美食同建築為當地中國女孩翻新餐廳及修補烤爐,之後又落海捉魚整蛋糕。

    今集去到希臘就玩「廚師 x 建築師」。當廚師謝霆鋒遇上建築師吳彥祖,佢哋去到海邊捉魚,用水泥修補烤爐,以建築為靈感整蛋糕,翻新餐廳,二人合作無間,不過期間佢哋又經常互寸。好似霆鋒喺沙也上畫翻修「設計圖」,讀建築出身嘅吳彥祖就忍唔住話:「看這個圖就知道你沒學過建築。」之後落海捉魚,霆鋒就話:「如果這麼大的網都抓不到魚,那麼吳彥祖就要跳海了。」

    期間,二人互相分享人生感悟同家庭生活,回憶以前拍戲時嘅點滴。霆鋒大讚年輕嘅吳彥祖好嫩口,仲話當年拍戲受傷嘅情境,「不是瘋狂是拼命。」;吳彥祖就話霆鋒做咩嘢事都係「嚟真」,講講吓仲講埋馮德倫,又話佢自戀又多白頭髮,仲話要快啲拍番套《特警新人類3》,再遲啲就變咗係《特警老人類》咁話。

    隨後,霆鋒又講到咁多年嚟身份嘅轉變,「自己從『謝賢兒子』到後來介紹父親是『霆鋒爸爸』。」確實係經過唔少努力;而吳彥祖也講起自己近幾年減少工作,係為咗陪女,「女兒現在五歲,她越來越大,不知道以後該怎麼和她相處。」仲請教二十歲嘅中國女孩點樣同爸爸相處。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!