網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月11日 星期二

恨到做「老婆」 譚凱琪感激健仔抹鼻涕 __,譚凱琪,

譚凱琪
恨到做「老婆」譚凱琪感激健仔抹鼻涕無綫藝人譚凱琪(Zoie)在劇中飾演張衞健其中一位太太,戲份甚多。跟大部分港人一樣,她睇健仔的劇集大,對《西遊記》及 ...


恨到做「老婆」 譚凱琪感激健仔抹鼻涕

無綫藝人譚凱琪(Zoie)在劇中飾演張衞健其中一位太太,戲份甚多。跟大部分港人一樣,她睇健仔的劇集大,對《西遊記》及《小寶與康熙》特別有親切感:「見佢做韋小寶有七個老婆,憧憬過如果做到其中一個就好喇!估唔到終於實現!」

訪問中,Zoie以「大哥」稱呼健仔,對他相當尊敬,她表示對方轉數快記性好,即使加戲也會跟全部演員練習,絕不會只顧自己:「多謝佢冇嫌我慢,拍完套劇我反應都快咗啲!有場好長嘅戲,佢要見唔同嘅人,佢覺得一Shot直落效果更好,但中間一個人錯都要從頭拍過,難度好高。大家反覆排咗好多次,最終順利完成,全場拍晒手掌。」

講到最難忘的對手戲,Zoie表示有場喊戲,自己投入得眼淚鼻水盡出,健仔竟一手幫她抹鼻涕:「我當時愕一愕然,佢加呢個動作喺角色係合理,佢好偉大唔想我核突!我個角色好多情緒起伏,同大哥嘅感情戲、同楊秀惠嘅爭寵鬧交戲,挑戰都大。」

髮型:Haysses@Hair

場地:南瀛水產/Barry@relaxdearhk




鍾意就快D Share啦!