網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月11日 星期二

麥明詩:麥明詩生日有驚喜 連麥迪文都inbox佢? __,麥明詩,麥迪文,

唔該晒,下個inbox有請……前港姐冠軍麥明詩今日(11日)正日27歲生日喇,佢尋晚11點幾就已經出post自祝生日快樂,當中就提到剛剛過去一年開初都 ...


唔該晒,下個inbox有請……


前港姐冠軍麥明詩今日(11日)正日27歲生日喇,佢尋晚11點幾就已經出post自祝生日快樂,當中就提到剛剛過去一年開初都唔太順利,又自我矛盾又迷茫中掙扎又剩咁,仲話今年生日希望學識「不順利中仍懂得開心 」,都…有啲灰…

But!過去嘅一年諗咩吖,事關新一年,仲要係生日正日,佢竟然收到荷里活影壇巨星麥迪文(Matt Damon)嘅Inbox呀~~~~~!「麥迪文」個留言一開波就自我介紹係荷里活演員,喂手就話有興趣想認識吓麥明詩,仲講到明對佢有興趣添!認真一睇,原來……係個假Acc嚟,但係麥明詩依然將佢upload上社交網,今日要喺工作中度過嘅佢又自爆已經收到驚喜生日禮物,睇嚟今年佢都唔會再話個頭開得唔順利喇啩?!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!