掃呢頁CODE去手機

2018年12月7日 星期五

【有片】《復仇者聯盟4》預告正式曝光網民:估唔到Iron Man最後⋯⋯ __,復仇者聯盟,復仇者聯盟4,

【有片】《復仇者聯盟4》預告正式曝光 網民:估唔到Iron Man最後⋯⋯
【有片】《復仇者聯盟4》預告正式曝光 網民:估唔到IronMan最後⋯⋯萬眾期待的Marvel大熱電影《復仇者聯盟4》的預告,剛剛新鮮出爐啦!電影更是 ...


【有片】《復仇者聯盟4》預告正式曝光 網民:估唔到IronMan最後⋯⋯萬眾期待的Marvel大熱電影《復仇者聯盟4》的預告,剛剛新鮮出爐電影更是 ...


【有片】《復仇者聯盟4》預告正式曝光 網民:估唔到Iron Man最後⋯⋯





萬眾期待的Marvel大熱電影復仇者聯盟4》的預告,剛剛新鮮出爐電影更是沿用返最開初的名字《Avengers 4:EndGame》,事不宜遲,現就同大家一齊睇預告!去片!





萬眾期待《復仇者聯盟4》中文預告正式出爐!

自本年初復仇者聯盟:無限之戰》後,全球影迷都等待Marvel推出《Avengers 4》的預告,希望死去的人能夠復活,而在這等待的期間,有關《Avengers 4》的消息亦不斷傳出。



就連外國的討論區Raddit亦都有傳出過文字版的Avengers 4預告。



Marvel早前釋放消息話Avengers 4trailer 會隨著另一部電影《Captain Marvel》第二條預告後推出。



唔講太多,立即去片:



Marvel Studios《復仇者聯盟4》香港版首條預告

[復仇者4預告登場]全球屏息以待,Marvel Studios《復仇者聯盟4》 2019年4月 #MarvelStudios #復仇者聯盟4 #2019年4月

Posted byMarvelon Friday, 7 December 2018

膠通消息來源:新Monday、Marvel Facebook



《Avengers 4》預告片將至? Marvel發布前導漫畫 Marvel’s Avengers: Untitled Prelude!

Marvel 早前釋放消息話 《Avengers4》 trailer 前會出前奏曲(Avengers:Prelude)漫畫先,而漫畫終於喺尋日上架啦,有網民推測香港時間今個星期六就會出《Avengers 4》預告!等我地都一齊期待吓啦(希望今次係真)



Marvel發布《Avengers 4》前導漫畫 預告片隨即於星期六釋出!

外國影評網站 WE GOT THIS COVERED 指 Marvel Studios 有週邊消息確認《Avengers 4》首波預告片會於今個月內釋出,加上《Avengers:Prelude》漫畫喺尋日上架,所以就有網民認為將會喺今個星期內出《Avengers 4》預告。



不過,都有有影迷推測《Avengers 4》首波預告將會於本月 13 號左右出現。雖然上年 11 月 29 日係發布《Avengers: Infinity War》首波預告片嘅時間,但 Marvel 並冇趁着一週年之際釋出《Avengers 4》預告片,睇嚟係另有後着。



MARVEL’S AVENGERS: UNTITLED PRELUDE #1

用新角度去睇 Infinity War,又或者係《Avengers 4》預告片上映前,一齊重溫第三集嘅劇情,用漫畫嘅角度睇睇宇宙同地球嘅戰場。

(注意!!以下劇透!)



俾住咁多你地睇想睇多少少可以上Marvel Comics睇吓呢篇文章,又或者於網站購買漫畫。暫時 Marvel 只係出咗漫畫嘅第一章,嚟緊仲會有第二同第三章,敬請期待!同埋大家都繼續留意新Monday,為你帶來最新Marvel資訊!

膠通消息來源:新Monday









你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!