網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月14日 星期五

袁偉豪為「情」棄戰造就馬德鐘稱帝 __,袁偉豪,馬德鐘,

大戰當前,陳煒同馬德鐘兩位大熱歎盆菜暖肚先!
袁偉豪為「情」棄戰造就馬德鐘稱帝無綫頒獎禮將於周日舉行,一眾有份提名的小生花旦昨晚在盆菜宴上積極拉票,但星馬雙料視帝袁偉豪(Ben)卻自我放棄,改投對 ...


袁偉豪為「情」棄戰造就馬德鐘稱帝

無綫頒獎禮將於周日舉行,一眾有份提名的小生花旦昨晚在盆菜宴上積極拉票,但星馬雙料視帝袁偉豪(Ben)卻自我放棄,改投對手馬德鐘一票!至於視后大熱陳煒在場內人氣最盛,吸引近30人圍住集郵!

今年頒獎禮競爭激烈,除了雙料視帝袁偉豪、演《跳躍生命線》大獲好評的馬德鐘及上屆視帝王浩信外,又突然殺出《大帥哥》張衞健爭視帝寶座;視后方面則屬陳煒、李佳芯及「雙料視后」黃智雯之爭,賽果難料!昨晚在將軍澳電視城舉行的《TVB職藝員聯歡晚宴2018》中,一眾入圍演員紛紛上台落力拉票。

「凡事唔好去到盡!」

已有兩獎在手的Ben揚言會將自己的一票投給馬德鐘,問到「棄戰」是否屬實?Ben說:「係呀!我對馬德鐘有個情意結,因為98年入行時第一套戲就係同佢拍,之後合作《飛虎》,佢都好支持我。當時捱得好辛苦,佢對我有好多鼓勵,所以今次我會投畀佢!(自己唔諗三料視帝?)冇乜所謂之前『星馬』雙料視帝對我嚟講已經係好大喜悅,凡事個勢都唔好去得太盡!」

陳煒大受歡迎,工作人員輪住集郵。
  • 陳煒大受歡迎,工作人員輪住集郵。
陳庭欣抵冷貪瀟湘,稍露香肩。

  • 陳庭欣抵冷貪瀟湘,稍露香肩。
公司搞盆菜宴,黎芷珊、黎燕珊及泰臣都食得好滋味!

  • 公司搞盆菜宴,黎芷珊、黎燕珊及泰臣都食得好滋味!

獲Ben力撐的馬德鐘表示是首次參加盆菜宴,沒計劃趁機拉票,亦沒想過得獎致謝詞:「冇諗到咁遠,隨緣。(張衞健都好有機會攞視帝?)咁先好,仲有好多對手,王浩信、馬國明、袁偉豪。」又表示睇好李佳芯做視后,因為對方在《跳》劇飾演其太太,笑說:「要撐我老婆!」

湯洛雯同舊愛羅天宇黐住坐影大合照,似乎冇芥蒂。

  • 湯洛雯同舊愛羅天宇黐住坐影大合照,似乎冇芥蒂。
李佳芯搶人手機投自己一票,袁偉豪則對衝擊三料視帝不抱厚望。

  • 李佳芯搶人手機投自己一票,袁偉豪則對衝擊三料視帝不抱厚望。

陳煒用盡力氣拉票

視后方面,陳煒與李佳芯正面交鋒,場內以陳煒最受歡迎,有近30名幕後人員邀她合照。陳煒在台上跳舞拉票,笑言會用盡最後一口氣拉票:「同事都睇到我哋拍劇時幾咁辛苦,拍到凌晨6點都仲着住件戲服喺公司,所以今次係動之以情!」又坦言雖然支持勁敵李佳芯,但一定會投票給自己!

至於李佳芯笑稱會搶走身邊人的電話投自己一票,並承諾得獎會公開獻唱。對於有傳她推掉劇集《禍後》致奪獎機會泡湯,她透露是因健康理由推劇:「滿面生滿粒粒,爛面咁!醫生話我情緒同壓力影響免疫力,呢段時間要放鬆同休息。」






鍾意就快D Share啦!