網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月5日 星期三

黃子恆:塔手銬變死狗 黃子恆:對做過嘅嘢會負責 __,黃子恆,

心事重重咁!無綫藝人黃子恆被爆出食國產粉絲,女方更聲稱懷孕,但他否認是BB經手人。今日在經理人及工作人員陪同下現身開工,他於下午4時50分完工準備離開 ...


心事重重咁!


無綫藝人黃子恆被爆出食國產粉絲,女方更聲稱懷孕,但他否認是BB經手人。今日在經理人及工作人員陪同下現身開工,他於下午4時50分完工準備離開現場,見他快步欲上車離開,期間他有向傳媒雙手合十示意。由於他在戲中,和疑犯一人塔一邊手銬,故口噏噏向工作人員示意手銬未除。問到他可有和女粉絲再聯絡?他向傳媒說:「我着制服唔方便做訪問。」之後他上了車,換衫後再落車受訪。

問到現在心情如何?他說:「想講嘅好簡單,呢年半冇同佢見面㗎喇,所以若果佢所講嗰件事係有發生嘅話,我係會負責任嘅。(有冇再搵嗰個女粉絲?)要回應已經回應咗。」再問為何事隔年半,女方才有此舉動?他沒有作聲,又抿着嘴及縮膊。問他心情可影響其工作?他說:「心情點都會有影響。」至於如何處理及解決事件?他又沉思十秒才再開口說:「畀我冷靜吓先。」問他是否有需要時會驗DNA?他說:「如有需要我係會配合嘅。」問到有否嬲自己?他沒有說話,期間又不停將訪問咪還給傳媒,又說:「已回應已回應。」再問到無綫高層可有照肺?他說:「有了解過呢件事。」之後還咪給傳媒再企定定拍照。問他可擔心影響形象?他亦是無言,只望鏡,之後就上車離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!