網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月30日 星期日

田蕊妮:田蕊妮低胸吊帶危站天橋頂 驚動消防員! __,田蕊妮,

嚇死人咩~天文台今早錄得最低氣溫10.3度,係入冬以來最低紀錄!當個個包到成隻糭時,田蕊妮(阿田)就着上低胸吊帶短裙,不過重點係佢竟然危站天橋頂,年尾 ...


嚇死人咩~


天文台今早錄得最低氣溫10.3度,係入冬以來最低紀錄!當個個包到成隻糭時,田蕊妮(阿田)就着上低胸吊帶短裙,不過重點係佢竟然危站天橋頂,年尾流流驚動埋消防員添,究竟發生咩事?

其實係佢近日忙於拍新劇《她·她·她的少女時代》,拍攝一幕喺天橋上疑似唱歌嘅戲份,見本身着上大衣及戴口罩嘅佢突然除衫,以性感神奇女俠Look示人,不過唔知係咪太危險關係,佢喺社交網自爆消防員都嚟埋:「今日我哋嘅拍攝驚動咗阿sir添!#辛苦晒#立刻離場」唔少網友都叫佢小心啲,笑言「冷靜啲落番嚟先講」,亦有網友心痛佢,話天氣咁凍先嚟拍性感戲,慨嘆演員真係唔易做呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!