掃呢頁CODE去手機

2018年12月2日 星期日

《美女廚房》:麥明詩倒奶!蝦頭攬袁偉豪 張寶兒冇眼睇 __,《美女廚房》,張寶兒,楊詩敏,蝦頭,袁偉豪,麥明詩,

嚟啦!藝人張曦雯(Kelly)、麥明詩、楊詩敏(蝦頭)、黃智雯、龔嘉欣和麥美恩,今晚在第20集的無綫節目《美女廚房》終極挑戰中,Kelly憑咕嚕肉贏得 ...


嚟藝人張曦雯(Kelly)、麥明詩、楊詩敏(蝦頭)、黃智雯、龔嘉欣和麥美恩,今晚在第20集的無綫節目《美女廚房》終極挑戰中,Kelly憑咕嚕肉贏得 ...




藝人張曦雯(Kelly)、麥明詩、楊詩敏(蝦頭)、黃智雯、龔嘉欣和麥美恩,今晚在第20集的無綫節目《美女廚房》終極挑戰中,Kelly憑咕嚕肉贏得「終極美女廚神」之美譽,由嘉賓林文龍負責頒獎。幾位美女於最一戰中的首回合嘉賓定食,要同時煮頭盤、主菜及甜品,Kelly則由頭帶到尾,但而以低胸裝上陣的麥明詩,落廚時不時烏身倒奶,相當吸睛,但她就不停被發現煮燶菜,令眾人大跌眼鏡。

而嘉賓袁偉豪(Ben)忍不住走到蝦頭處幫手煮,但蝦頭則猴擒將阿Ben從後攬住,並捉住對方的手炒餸,現場即有人笑說「寶兒睇住」,鏡頭即看到Ben的女友張寶兒尷尬走開冇眼睇。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!