掃呢頁CODE去手機

2018年12月2日 星期日

【有片】又有騎師落樓!另李丞責愛駒流鼻血包尾! __,李丞責,流鼻血,

今日沙田馬場,剛榮升馬主嘅堪輿學家李丞責同港姐老婆劉倩婷,名下新貴「歡樂從心」呢日正式登場,呢匹四歲澳洲馬,喺當地跑咗十戰得3勝4位成績甚佳,來港後試 ...




今日沙田馬場,剛榮升馬主嘅堪輿學家李丞責同港姐老婆劉倩婷,名下新貴「歡樂從心」呢日正式登場,呢匹四歲澳洲馬,喺當地跑咗十戰得3勝4位成績甚佳,來港後試閘仲贏對手四馬位,速度快到冇朋友,所以初上陣臨場落飛成為5.1倍次熱門,賽前李丞責對愛駒機會仲非常樂觀,話今日著藍色(此馬綵衣顏色)有利,自己都係著藍衫到場。不過真係人算不如天算喇,「歡樂從心」冇錯速度好快、出閘後一支箭搶欄帶頭,但走咗半程突然慢車,仲愈褪愈後最終遙遙包尾,睇真啲,原來係流鼻血呀陰功!李丞責夫婦一做馬主就失利,確係唔多老利,但希望「歡樂從心」健康問題唔會太大,快啲好番,日後再上陣贏到頭馬喇!

呢日馬場不幸事一不離二,去到第七場,華將楊明綸策騎「霸氣」又告危險落樓!呢位騎者今日起步不久在馬林窄位競跑,馬兒突然失蹄,未幾便拋下楊明綸,當時前前後後都係馬,被馬蹄踢中就很危險了,可幸騎者吉人天相,本身清醒並可以自行上救護車,不過要送去威爾斯親王醫院做一個初步檢查。上周日返來客串一日嘅澳洲騎師安國倫,因策騎「美麗寶寶」落樓嚴重受傷,目前雖然進行了大手術,但四肢暫時仍未能郁動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!