網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月28日 星期一

陳曉東:【生豬B夾晒生肖】陳曉東有喜事宣布 __,陳曉東,

東東個紅館騷已經爆滿,恭喜晒!歌手陳曉東出席「AEG音樂排行榜頒獎典禮」,奪得「鑽石演繹男歌手」,及憑《劃火柴》奪得「鑽石最受歡迎經典金曲」,他表示很 ...


東東個紅館騷已經爆滿,恭喜晒!


歌手陳曉東出席「AEG 音樂排行榜頒獎典禮」,奪得「鑽石演繹男歌手」,及憑《劃火柴》奪得「鑽石最受歡迎經典金曲」,他表示很開心奪得演繹獎,講到《劃火柴》都有獎,他笑言:「係囉,都已經16年前,希望唔係安慰獎,可以再接再厲。」隨即表示還有喜事宣布,就是紅館演唱會公開發售已經爆滿,但只得一場,未能加場,惟有做住巡迴演唱會先。

講到新年,東東表示初三至初七可以放假,會撇甩兩個女,與老婆到日本二人世界旅行,他表示是太太提出,問到可是太太想乘機生番個?他笑言:「生個豬仔都唔錯,因為我屬兔,豬會同我夾。(咁即係依家已經努力緊?)順其自然啦。(依家操得咁fit咪啱?)哈哈,唔會太勉強,小朋友都係順其自然啦。」

問到可有與太太傾過追多個的計劃?東東表示:「有啊,老婆話如果想生豬仔嘅話就要...(就要努力啦?)總之乜都努力啦。」他隨即表示去旅行都是想放鬆,到處玩吓食吓,記者打趣放鬆才容易有BB,他即笑住想打記者。問到兩女對多個細佬妹有何反應?他表示:「佢哋兩個話唔要多個妹,話想掉咗佢,佢哋講笑啫,因為仲細,驚多個人同佢哋爭嘢玩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!