網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月28日 星期一

李美慧(真名:李斯庭):囡囡出世百日 李美慧孖老公法國隔空祝福 __,李美慧,

媽媽爸爸不在家,不過有婆婆!前港姐李美慧(Vivi)去年10月誕下囡囡「小糖心」,最近終於出世一百日,不過媽媽同爸爸竟然唔喺身邊噃!因為Vivi同老公 ...


媽媽爸爸不在家,不過有婆婆!


前港姐李美慧(Vivi)去年10月誕下囡囡「小糖心」,最近終於出世一百日,不過媽媽同爸爸竟然唔喺身邊噃!因為Vivi同老公曾文豪飛咗法國滑雪,過二人世界,不過放心,囡囡有婆婆照顧同慶祝!

佢喺社交網分享同老公喺冰天雪地下影嘅相,不過當然冇唔記得囡囡啦:「我們可愛的小糖心一百日爸爸媽媽在法國滑雪,婆婆幫你慶祝,祝小糖心健健康康!快快樂樂!愛你」而小糖心就獲婆婆送上蛋糕,一面天然呆,非常搞笑,唔知係咪掛住媽咪呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!