網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月28日 星期一

六月再踏紅館 四面台全新概念騷 側田預告:opening好震撼,一定要準時入場! __,側田,

六月再踏紅館四面台全新概念騷側田預告:opening好震撼,一定要準時入場!55分鐘前118恭喜側田,成功申請到今年6月14及15日的紅館檔期,入行十 ...


  • 六月再踏紅館 四面台全新概念騷 側田預告:opening好震撼,一定要準時入場!
  • 55分鐘前118






恭喜側田,成功申請到今年6月14及15日的紅館檔期,入行十四的他,即將舉行第八次個人紅館演唱會!距離17年12月舉行的《JUSTIN CHAPTER FREE》演唱會只有一年多,為了令歌迷有新嘢睇新嘢聽,側田決定唔玩part 2,製作一個全新概念,起用全新班底,打造一個好音質而又令大家耳目一新的演唱會,側田說︰「今次演唱會叫《My Beautiful Curse》,之前有想過開part 2,但每次踏上紅館都有一種感覺,就係想更加進步,要比上一個紅館騷做得更好,今次喺製作方面會更仔細、故事性會多啲。其實入行以來,差唔多每首歌都係講自己嘅故事,每首歌都是有訊息想表達,這次是想跟觀眾分享的一個晚上。另外,好多年無開過四面台喇,今次應該會幾好玩,我都好期待快啲可以唱歌俾大家聽。」

今次個唱,側田邀請了商台的細So擔任創作總監,二人為個唱概念傾了很多個晚上,希望帶出一個有反思而又有共鳴的個唱。近日,側田為演唱會拍攝海報,將自小喜歡的英國卡通人物「Mr.Bump」形象貫穿在內,並加入細so有關梵高割耳朵的概念在內,「入行十幾年,上天給我一份很好的gift,可以讓我在台上唱歌,這份美麗的東西,同時又會帶給我一點不開心的事情,人生就是這樣,有好有唔好,尤其是這個行業,很少人會有同理心,細So知道我小時候很喜歡《Mr.Men and Little Miss》系列其中一角『Mr. Bump』,他是一個經常撞傷的公仔,我覺得自己都是周身重傷,這個造型很鬼馬,加上細so講了梵高割掉左耳的故事給我聽,所以才有今次個唱海報的concept,頭飾是染了藍色的紗布,希望給歌迷一些新鮮感。」

今次是側田第八次的個人紅館騷,他說會以一take過的music background,以故事形式記載自己人生上半場的銀色旅程,更再三強調大家要準時入場:「opening唔只係故事嘅重點,仲係個大驚喜,好震撼,大家唔可以錯過,錯過會唔知故事講咩嘢!」為了六月舉行的《My Beautiful Curse》,側田將會特別製作四首新歌,其中兩首是不會派台的,只在這個演唱會限定唱出,大家要好好留意喇!距離開個唱尚有幾個月時間,側田趁農曆新年假期,將會帶女友齊齊返美國團聚,「因為媽咪住在美國,其實每次開騷,都是一個家庭聚會的機會,人愈大愈覺得這些時間好寶貴,今年希望返美國跟媽咪拜年。」


鍾意就快D Share啦!