網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月28日 星期一

陳家樂:呢個大舅冇口德!陳家樂笑妹夫實畀老婆恰 __,陳家樂,

講吓笑啫!藝人陳家樂近期工作繁忙,但與家人關係相當密切,除擔心嫲嫲曾患上眼疾外,上月妹妹出閣,榮升大舅的家樂比自己結婚還要高興:「佢終於嫁得出嘞,我哋 ...


講吓笑啫!


藝人陳家樂近期工作繁忙,但與家人關係相當密切,除擔心嫲嫲曾患上眼疾外,上月妹妹出閣,榮升大舅的家樂比自己結婚還要高興:「佢終於嫁得出嘞,我哋曾經擔心過佢冇人要,事關佢太男仔頭性格,點知畀佢搵到件筍嘢。我畀佢老公100分,為人純品同好乖,身高仲190cm,高大及靚仔,相信佢嚟緊會畀我個妹『恰』,哈哈!其實嗰日佢哋只係註冊,嚟緊10月先會擺酒,咁我自己有間婚禮攝影公司,所以註冊嗰日我都有出手幫佢哋安排拍片及影相。」

另外家樂近日全家上下傾力將家居裝修及翻新,家樂笑謂:「裝修原來好多濕碎嘢要搞,依家先發現有啲錢真係唔慳得,要搵室內設計師幫手。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!