網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月23日 星期三

彭美詩:彭美詩出國選美奪冠吐烏氣:香港人笑我肥 __,彭美詩,選美,

恭喜美詩!曾多次出國選美的模特兒彭美詩(Mercedes)最近再代表香港,前往柬埔寨參選「MissWorldNobleQueenInternation ...


恭喜美詩!


曾多次出國選美的模特兒彭美詩(Mercedes)最近再代表香港,前往柬埔寨參選「Miss World Noble Queen International 2018」,成為首位出戰該競賽的香港代表。她在民族服裝、內衣及晚裝環節均有出色表現,並憑語言能力及淡定表現,擊敗荷蘭和格魯吉亞佳麗,勇奪總決賽冠軍,為港人爭光!

Mercedes直言可在國際選美比賽贏到冠軍是榮幸,亦是對信念及努力的肯定:「今次出國選美幾低調,自己曾經失去信心,畀好多香港人笑,話我肥、黑、個樣似某個國籍嘅人,但外國選美世界,佢哋嘅審美眼光比較鍾意歐美健康膚色,同埋有肉地嘅女仔。我贏咗呢個比賽,大會會安排去荷里活學戲同埋試鏡,喺內地同馬來西亞都有機會發展,2019年應該有好多新嘗試!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!