網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月5日 星期六

【曾經滄海】李力持稱唔識周導演 吳孟達感嘆同周星馳「老死不相往來」 __,吳孟達,周星馳,李力持,

(資料圖片)
67歲老戲骨吳孟達(達哥)曾經係周星馳電影中嘅「最佳綠葉」,兩人默契極佳嘅喜劇表演堪稱香港經典,嗰陣佢哋拍完《他來自江湖》之後,佢哋仲上埋契,星仔做契 ...


67歲老戲骨吳孟達(達哥)曾經係周星馳電影中嘅「最佳綠葉」,兩人默契極佳嘅喜劇表演堪稱香港經典,嗰陣佢哋拍完《他來自江湖》之後,佢哋仲上埋契,星仔做契爺,吳孟達係契仔,大家一直合作無間。不過自從2001年拍完《少林足球》後,兩人就冇再合作過,更一度傳出雙方有心結。近日,吳孟達大陸傳媒接受訪問時坦言,現時兩人有一種「老死不相往來」嘅感覺,令佢心中難免有啲遺憾。

吳孟達近日接受騰訊視頻訪問時,被問到同昔日拍檔周星馳嘅友情,達哥坦言有時都會諗點解會變淡,感嘆地話:「現在感覺有一點…老死不相往來那種感覺。」吳孟達透露其實幾年前同周星馳都仲有聯絡,當初星爺拍《美人魚》時亦有搵過佢,不過當時佢因為心臟健康問題,只好婉拒。



如今兩人情誼不再,吳孟達認為係因為彼此身邊環境改變,聯繫亦變少,各自都唔識開口繼續聯絡,達哥直言依家周星馳身份唔同,佢已經係大老闆,過得開唔開心佢唔知,但兩人嘅思想未必可以好似過去一樣有默契:「不管怎麼樣,相識一場,緣份都不容易。」



而曾經同周星馳係好拍檔嘅仲有導演李力持,今日《蘋果》問到李導演有冇同達哥一樣嘅感覺,佢話:「跟星仔熟,但跟周導演不認識,沒有聯絡。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



達哥日前接受騰訊視頻訪問,坦言依家同周星馳嘅關係(網上圖片) 達哥日前接受騰訊視頻訪問,坦言依家同周星馳嘅關係(網上圖片)
67歲老戲骨吳孟達(達哥)曾經係周星馳電影中嘅「最佳綠葉」(資料圖片)

67歲老戲骨吳孟達(達哥)曾經係周星馳電影中嘅「最佳綠葉」(資料圖片)
達哥直言依家周星馳身份唔同,佢已經係大老闆(資料圖片)

達哥直言依家周星馳身份唔同,佢已經係大老闆(資料圖片)
曾經同周星馳係好拍檔嘅仲有導演李力持(資料圖片)

曾經同周星馳係好拍檔嘅仲有導演李力持(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!