網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月5日 星期六

沈卓盈:離巢宣言!沈卓盈多謝無綫16年栽培 __,沈卓盈,無綫,

沈卓盈發表離巢長文。藝人沈卓盈(沈大師)今日發表了一篇耐人尋味的文章,驟眼睇以為係得獎感言,又多謝杜生(杜之克)、樂小姐(樂易玲)、珍姐(曾勵珍)及S ...


沈卓盈發表離巢長文。


藝人沈卓盈(沈大師)今日發表了一篇耐人尋味的文章,驟眼睇以為係得獎感言,又多謝杜生(杜之克)、樂小姐(樂易玲)、珍姐(曾勵珍)及Sandy(余詠珊),勁似台慶頒獎禮上台講嘅嘢,後來沈大師承認已經約滿無綫,大家仲會唔會喺TVB見到佢呢,咁就要睇緣分喇!

全文如下:

「時間飛逝,轉眼間已16個年頭,回想當初參加TVB周刊所舉辦的 cover girl選舉而入行,不經不覺喺呢個大家庭保護下慢慢成長,喺度讓我衷心多謝公司一路以來對我的栽培同愛護,沒有公司,也沒有今天的我,首先好多謝杜生、樂小姐、珍姐及Sandy,給予我所有的演出機會、包容、鼓勵及教導,同時更加要逐一多謝曾經選用過我的監製:

嘉玲姐,多謝你畀機會我拍「最緊要正字」;小慧姐、輝哥、波爺、Edgar、Fred ,多謝你們俾我參予你們監製的綜藝節目。「古靈精探B」嘅監製忠哥,好感激你造就咗lcy姐姐呢個角色;「平安谷」監製Andy,多謝你搵我演北杏;「特技人」監製Simon,還有岳哥、莊生、材叔、小青姐、家豪哥…..等等,謝謝你們給予我嘅演出機會,還有台前幕後工作人員,幫我扮靚嘅梳化服同事,及曾經替我安排工作經理人團隊,辛苦你們了。

最後,怎可以漏多謝一路陪伴我成長嘅傳媒朋友和觀眾們,對我工作評價好壞我都一一接收,感激您們一直以來嘅支持及關心,往後日子我會繼續努力工作,讓自己繼續進步,可以嘗試更多不同類型的演出工作, 最後祝TVB所製作的節目,收視節節上升、業務蒸蒸日上。

也祝大家新年快樂工作順利」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!