網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月5日 星期六

張文慈:尹天照跪地「求婚」 張文慈:我打晒冷震 __,尹天照,張文慈,

好多年嘅感情!藝人張文慈(Pinky)近日忙於拍攝福音電影《奇蹟13》,該片除了在香港取景外,更會到泰北拍攝。據悉,故事取材自早前的泰北少年們山洞獲救 ...


好多年嘅感情!


藝人張文慈(Pinky)近日忙於拍攝福音電影《奇蹟13》,該片除了在香港取景外,更會到泰北拍攝。據悉,故事取材自早前的泰北少年們山洞獲救事件,相當感人,而Pinky在戲中與「大佬」尹天照扮演兩夫妻。由於二人太熟,她笑言開工時不太自然:「有場比較親熱少少嘅戲,我都打晒冷震,內心覺得好似亂倫咁,哈哈!」她又透露謝君豪及駱達華等好戲之人都有份參演,劇組相當熱鬧。

電影早前開鏡,阿照被安排在尖沙咀鬧市向Pinky下跪求婚,相當浪漫!談到泰北行,Pinky笑說:「今次留約1星期,會同當地嘅小朋友有啲接觸,所以臨行前阿照叫我帶定啲糖去,送畀佢哋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!