掃呢頁CODE去手機

2019年1月4日 星期五

林嶺東:林嶺東離世 《龍虎》編劇爆女主角原屬…… __,林嶺東,

原本意屬邊個?香港著名導演林嶺東早前離世,震驚影壇!而曾與林合作的《龍虎風雲》編劇兼演員的作家沈西城接受東網訪問細說從頭。沈西城表示收到導演吳思遠短訊 ...


原本意屬邊個?


香港著名導演林嶺東早前離世,震驚影壇!而曾與林合作的《龍虎風雲》編劇兼演員的作家沈西城接受東網訪問細說從頭。

沈西城表示收到導演吳思遠短訊才得知林離世,後來更從林兄長林嶺南(南燕)口中證實林的死訊。他指對上一次與林見面已是2017年年中,當時林由上海回來,於是約埋泰迪羅賓等人出來飲咖啡傾偈。沈表示林在上海居住了一段時間,他對電影仍非常有熱誠。

相識40載

沈西城表示二人早於1978年已認識,他說:「我當時入佳視策劃做推理劇場,當時阿東(林嶺東)在佳視拍《急先鋒》,有時會見到飲咖啡傾偈,計起上來已認識有40年!」

影壇起風雲

據沈西城表示大約80年代中他去新藝城為麥嘉翻譯一個叫《中日神探》的故事,當時想與東寶合作拍戲,而他則負責將劇本由中文翻譯成日文。期間林嶺東叫他幫手度橋,因為之前他有幾個故事都被麥嘉推掉。而當時剛巧發生忠信錶行劫案,他很清楚案件背後的來龍去脈於是提議拍成電影,之後獲得通過,《龍虎風雲》就此誕生。

雖然落實開拍,但卻遇上困難重重!沈說:「當時《龍》的製作費唔多(400萬),周潤發都係友情價,當時我哋好想搵鍾楚紅做女主角,但麥Sir(麥嘉)都話唔好,因為(鍾)片酬太貴,所以搵咗吳家麗演。三個月傾劇本時,阿東叫我演其中一角,慳製作費嘛!」

緊張大師

林嶺東向來出名拍戲認真,沈西城亦承認他拍戲太搏命唔顧及工作人員安全!他說:「阿東傾劇本時好友善,畀我好大自由度,但一埋位就入晒戲,變成緊張大師!原本係好事,但佢有弊病就係唔係好留意身邊工作人員嘅心態,太搏命!試過在金馬倫里拍攝槍戰鏡頭時,有個演員由車內跳落地上,因為佢唔發覺一地都係玻璃碎,雙手按地搞到流晒血。當時阿東叫佢用水洗手之後再拍過!佢太投入,所以工作人員對佢會有微言,佢實在太認真太專業,搞到有啲人冇法頂得順佢嘅作風。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!