掃呢頁CODE去手機

2019年2月12日 星期二

游泳:亞運掃6金 「水上廣末」18歲患血癌 __,癌,

日本泳壇最佳泳手池江璃花子,對上宣布患上血癌。呢名18歲女泳手,於雅加達亞運勇奪6金2銀,被選為賽事最佳運動員,係日本於2020奧運會嘅奪金希望,但就 ...


日本泳壇最佳泳手池江璃花子,對上宣布患上血癌。呢名18歲女泳手,於雅加達亞運勇奪6金2銀,被選為賽事最佳運動員,係日本於2020奧運會嘅奪金希望,但就好事多磨不幸患上病疾。池江璃花子外貌甜美、酷似靚女明星廣末涼子,被當地傳媒封為「水上之廣末」,現時佢已暫停所有訓練專心養病,希望復出時係「更強嘅池江璃花子」。

今年2月池江璃花子到澳洲訓練感覺不適,之後回國檢查,不幸確診血癌,佢於社交媒體公布有關消息:「覺得唔舒服後就即刻離開澳洲回日本,檢查之後確診係白血病(血癌)。我覺得難以置信,依家仲未接受到,但呢種病係可以治愈嘅。」因為患病,池江璃花子決定暫停訓練,並唔會參加今年喺南韓舉行嘅世錦賽,佢能否趕及2020奧運為日本爭光,仍屬未知之數。

池江璃花子被封為近代日本最強泳手,於2000年7月出生於東京都,身高1米70。佢於亞洲泳壇可以話係超晒班,係12種個人同9項接力項目嘅日本紀錄保持者。16年佢已代表國家參加里約奧運,到18年雅加達亞運,佢勇奪6面金牌,當中包括於50米自由泳決賽,擊敗項目亞洲紀錄保持者、中國大美女劉湘奪金,戰鬥力非同小可。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!