掃呢頁CODE去手機

2019年2月12日 星期二

張栢芝:【首次曝光】張栢芝派利是意外晒BB床 __,張栢芝,

索媽張栢芝去年11月生咗第三胎兒子「小王子」,雖然栢芝近期熱愛玩社交網,不過都好少講「小王子」,可見佢相當保護細仔!呢日,栢芝喺IG上載一張同細路女嘅 ...


索媽張栢芝去年11月生咗第三胎兒子「小王子」,雖然栢芝近期熱愛玩社交網,不過都好少講「小王子」,可見佢相當保護細仔!呢日,栢芝喺IG上載一張同細路女嘅合照,仲留言:「剛剛打算洗臉刷牙,小朋友到家派壓歲錢給他們的時候 她一定覺得這個姐姐的造型很奇怪!」

相中除咗栢芝個粉紅睡衣家居Look夠晒Sharp醒之外,佢身後嘅BB床同BB車亦意外曝光,十分搶Fo!見到栢芝頭上紮住浴巾,正派緊利是畀身旁嘅細路女。呢封利是其實都好特別,因為個利是封係由栢芝親自設計嘅,有晒栢芝個卡通樣㗎,設計好有心思!

唔少網民見到張合照後都話驟眼睇佢哋都幾似兩母女,唔知栢芝又會唔會再追番個小公主呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!