掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

陳琪:【唔玩老土嘢】陳琪幫阿爸潮擺70大壽 __,陳琪,

藝人陳琪日前為爸爸舉行70大壽的派對,為了配合不要「娘」要「潮」的主題,陳琪棄用傳統擺喜宴形式,改為以年輕化主題,席上有攤位遊戲玩,贏咗仲可以有公仔送 ...


藝人陳琪日前為爸爸舉行70大壽的派對,為了配合不要「娘」要「潮」的主題,陳琪棄用傳統擺喜宴形式,改為以年輕化主題,席上有攤位遊戲玩,贏咗仲可以有公仔送,又安排父母再影的婚紗相,氹得兩老相當開心!其父笑言這個壽宴氣氛,比起當年結婚更熱鬧。陳琪稱:「其實我哋父母都好似大細路,所以搞年輕化主題好啱,父母最叻釣魚,我特登整咗個釣魚場景嘅蛋糕畀佢哋,又安排佢兩老再影輯婚紗,佢哋初時唔肯怕羞㗎,但其實口不對心,影完都不知幾開心,我哋做仔女嘅,能力範圍內做到都好想做,等佢兩老有個美好回憶!就連我個仔都大讚今次派對主題,話遲啲佢生日都想要一個!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!