掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

錢小豪:錢小豪勁冧「新抱仔」:佢好乖! __,錢小豪,

藝人錢小豪現身沙田馬場,指自己是撐朋友的愛駒,並希望可以一起拉頭馬。問到有否想過做馬主?小豪說:「冇呀,我都唔係好識。(會唔會同朋友夾份一齊做?)都好 ...


藝人錢小豪現身沙田馬場,指自己是撐朋友的愛駒,並希望可以一起拉頭馬。問到有否想過做馬主?小豪說:「冇呀,我都唔係好識。(會唔會同朋友夾份一齊做?)都好,咁我要努力啲工作。」又表示雖然懂得策騎,但自言不懂得分辨何為優秀的愛駒。

提到農曆新年,問到兒子龐景峰有否帶女友拜年?小豪指上個月與兒子在橫店拍戲:「對咗成個月,佢女友都有嚟探班,所以都有見面相處。(對佢女友滿意嗎?)佢好乖,佢哋好Sweet。(心急飲新抱茶?)咁我又唔急,個仔仲細,如果佢早結婚生仔,最尾又要我湊,等佢大啲先,三十零歲生仔,咁就最好。」

另外,仁愛堂羅台秦主席表示即將卸任,她直言沒有不捨:「都好開心,因為所有嘢都做得好理想,迎接下任主席,同埋之後可以放鬆休息去個旅行。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!