掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

【突破盲腸】給東華主席王賢誌的一番話 汪明荃:做show同做慈善係一線之差 __,汪明荃,王賢誌,

(網上圖片)
前晚東華主席王賢誌(Vinci)於灣仔伊館舉行其任內最後一個大型項目《誌友共聚》慈善音樂會,除邀得神隱7年的李珊珊在台上分享外,其實當晚還有關淑怡、汪 ...


前晚東華主席王賢誌(Vinci)於灣仔伊館舉行其任內最後一個大型項目《誌友共聚》慈善音樂會,除邀得神隱7年的李珊珊在台上分享外,其實當晚還有關淑怡、汪明荃、梁詠琪、草蜢等擔任嘉賓,但焦點全集中在李珊珊一人身上;阿姐汪明荃今日凌晨在社交網貼跟王賢誌合照,並上載了一番她在台上給王主席的一番話,內容發人深省。



阿姐這篇講稿逾700字,首先講述去年在Vinci的就職禮上,自己曾經講過希望他在東華主席的崗位上,可以盡情發揮,而事隔一年,阿姐好想知Vinci有冇辜負大家的期望:「所以,我都做咗啲功課,上網搵吓關於Vinci上年工作嘅報道。我發現,短短一年,佢參與過嘅活動真係好多,幾乎每個月都有十幾個,可想而知,佢真係相當勤力,而佢呢一年對東華有乜嘢貢獻,推動過幾多項目,呢啲資料,大家睇番東華網頁或者年報,相信都會知得一清二楚。」



在圈中打滾多年挑通眼眉的阿姐,就從報道中突破盲腸,她寫道:「不過,翻查報道嗰陣,我發現有4個字,總係經常出現,就係:『碌.人.情.卡』!佢舉辦嘅活動,大部份都好似今晚咁:星光熠熠!幾乎任何藝人都請得到,令到呢一年東華嘅活動,得到坊間好多關注,而東華籌到嘅善款,亦再創新高。好多人,都會覺得你呢張人情卡真係威到盡!」



阿姐叮囑王賢誌要感激在背後出力的東華團隊:「不過,呢張人情卡之所以能夠碌到咁多人撐東華,你喺演藝界儲返嚟嘅人脈關係當然重要,但係希望你都記得,要感激番你家族建立嘅慈善網絡、東華三院過百年建立嘅基業、同埋呢一年,你講一句,之後就幫你衝鋒陷陣、捱更抵夜嘅東華團隊,有佢哋做你嘅後盾,你呢張人情卡,先至可以咁有份量,令你得到咁光輝嘅成績!」



最後,阿姐重點指出做show同做慈善只是一線之差:「仲有,做Show同做慈善,其實係一線之差。做Show,只係希望大家留意台前嘅表演者;做慈善,係想大家關心背後嘅受惠者。所以,如果你今年嘅努力,只係令大家記得Vinci碌咗好多巨星嚟做Show,我覺得未算成功;但係,如果你嘅努力係觸發到大家支持東華,幫助到真正有需要嘅人,我覺得咁先算得上係圓滿!」



阿姐這番說話令人值得思考,網民留言:「表面好似讚,但又好似彈!」、「阿姐講說話好玄,不過亦係得佢有份量同夠膽講出來。」、「阿姐一番話就係好真誠,不似其他人只會講表面說話。」



精選韓流,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(網上圖片) 阿姐寫了一番話給王賢誌(網上圖片) 阿姐寫了一番話給王賢誌(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!