掃呢頁CODE去手機

2019年2月24日 星期日

林作斬纜:冇戀可失! __,林作,

林作獻過肉嘴,但唔認戀過裕美。
林作斬纜:冇戀可失!林作與裕美早前被爆撐枱腳及同遊日本傳緋聞,原來兩人發展兩個多月後已告「玩完」!對於裕美被爆跟新歡王志康蜜遊,「失戀」的林作接受電話 ...


林作斬纜:冇戀可失!

林作與裕美早前被爆撐枱腳及同遊日本傳緋聞,原來兩人發展兩個多月後已告「玩完」!對於裕美被爆跟新歡王志康蜜遊,「失戀」的林作接受電話訪問時表現「決絕」,劃清界線:「有關其他女星嘅嘢一律唔回應。(失戀呀?)都冇戀過,冇戀可失!(向裕美送句祝福啦?)唔回應。」

明年底才滿30歲的他揚言要「三十而立」:「依家要清心寡欲,努力為事業拚搏,唔諗拍拖嘢。」又表示即使拍拖亦抗拒選圈中女星做對象,因為不想影響別人,亦覺得「太煩、太多人鬧」。此外,他透露今日會負腳傷到內地洽談演藝工作,問到是否做男主角?他笑說:「做茄喱啡!」






鍾意就快D Share啦!