網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月10日 星期日

鄭中基:暴龍哥退出樂壇!鄭中基《我代你哭》送老婆 __,孫東海,鄭中基,龍哥,

歌手鄭中基(Ronald)昨晚舉行尾場紅館騷「ONEMORETIME世界巡迴演唱會」,於尾聲點唱環節賣大包,除了清唱一小段《黑山老妖》外,又分別獻唱出 ...


歌手鄭中基(Ronald)昨晚舉行尾場紅館騷「ONE MORE TIME世界巡迴演唱會」,於尾聲點唱環節賣大包,除了清唱一小段《黑山老妖》外,又分別獻唱出《沒聽過的歌》、《想思無用》、《美女與野獸》、《三生有幸》及《搬屋》。

期後唱完《我代你哭》,他先再次多謝太太余思敏一直以來的支持,繼而感觸表示今次可以開到騷好幸運,意想不到咁快可以再踏上紅館台同大家繼續唱歌:「知道今次開騷有好多唔同反應,話唱少咗好多自己歌、唱多咗人哋嘅歌,先講聲對唔住,主題關係唱唔到咁多自己嘅歌,因為都太慘,加上想唱啲上次想唱但冇唱嘅歌,下次再開唔會好似今次咁。」他又表示適逢農曆新年,於多方面都滿足大家,包括邀請「嚿飯咁」、拍了幾條短片等,更趁機宣布「暴龍哥」退出樂壇:「再開騷就冇暴龍哥,下次可以做個音樂性強嘅演唱會,可能拎住支結他唱成晚!」獲全場Fans拍手力撐!最後他唱出金曲《無賴》為個唱作總結。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!