網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月3日 星期日

190302觀塘木方擊斃泥水工:奪命工傷:阿B剛識叫爸爸 遺孀誓言查真相  __,鍾鎮濤,阿B,

42歲泥水工人丁金望,今晨(2日)在觀塘地盤開工遭飛墮的木方擊中身亡,其妻晚上在家接受訪問,激動痛哭泣不成聲。丁妻指丈夫「阿望」在家中排第4,有兩胞姊 ...


42歲泥水工人丁金望,今晨(2日)在觀塘地盤開工遭飛墮的木方擊中身亡,其妻晚上在家接受訪問,激動痛哭泣不成聲。丁妻指丈夫「阿望」在家中排第4,有兩胞姊及一胞兄,在22歲時與第一任妻子結婚,誕下兩個兒子,至多年前她與丁在香港結識,兩人透過微信通話數個月,言談間知悉對方有兩個兒子。

丁妻不諱言:「覺得佢人好好,好愛兩個仔,好顧家,覺得佢係一個可以托付終身的人」,兩人遂相約見面拍拖。至今結婚約5年,年多前誕下兒子「阿B」,兩人一直十分恩愛,她憶述:「佢係一個好好先生,平時佢返工好辛苦,放工返嚟我就會煮飯,佢就會同阿B玩,佢兩個玩得好開心,我都好放心,之後我會幫佢揼骨。」

丁妻早前帶同阿B返內地睇醫生,今晨出事前亦有通電話,「阿望」還問及兒子情況,詎料轉頭卻發生悲劇。她接到消息後即時返港,遺憾是未能見丈夫最後一面,她哭稱:「今朝仲好地地,點解會搞成咁?本來係幸福一家人,阿B啱啱先識叫爸爸,點知依家就無咗爸爸!」現時家庭失去家庭經濟之柱,丁妻徬徨稱:「全家都靠佢一個,依家無咗佢點算,有3個仔,兩個讀緊書,一個仲咁細,我真係唔知點算?」她又指大仔在台灣每個月租金加生活費要萬多元。

至於慘劇原因,家人指只從新聞報道及工友口中得知,據悉「阿望」在事發時有戴安全帽及安全帶,至於木方為何由高處墮下卻無人交代,希望勞工處等能盡快查明原因。丁妻又激動稱:「我唔甘心,我一定要知道咩事,一定要知道真相,我要知道邊個攪到我老公咁,我一定要搵出嗰個人!」最後,丁妻向丈夫道:「我非常之掛住你,好唔捨得你,好想你返嚟屋企,我唔相信(丈夫離世)呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!