網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月3日 星期日

【同樣壓力爆煲】楊柳青喊住講打女之苦 導演停工3個月同200磅大隻男對打 __,楊柳青,

香港人有壓力。電影《入鐵籠》導演陳翔恆和女主角楊柳青,在不同崗位,同樣有壓力。如何解決?兩人對談,導演親身經歷過:「拍緊《紮職》時,我記得搭地鐵,去觀 ...




香港人有壓力。

電影《入鐵籠》導演陳翔恆和女主角楊柳青,在不同崗位,同樣有壓力。如何解決?兩人對談,導演親身經歷過:「拍緊《紮職》時,我記得搭地鐵,去觀塘辦公室,我無落車,直情留喺車入面,去油塘才搭番轉頭,其實我已經遲到,但我真係無辦法,會心跳腳軟。我知道去到現場會見到一班演員,會有一百五十個古惑仔攞住刀,我係完全接受唔到,以前拍嘅電影時間比較長,整件事都會感覺安全。因為覺得拍電影嘅壓力太大,所以有一位前輩同我講,話如果真係覺得壓力大,應該學一樣比拍電影更難,佢介紹咗我去學巴西柔術。三個月之後,師傅就推咗我去比賽,當然最後係輸咗啦,但畀我嘅經驗就係,原來拍電影嘅現場壓力,相比上台比賽可能只百分之十,對我嚟講係一段啟發時間。」

拍電影遇到的一切,跟在台上和一個二百磅重的大隻佬搏鬥,那種恐懼,陳翔恆覺得不能相提並論,衝破困難豁然開朗。他表示現在給他甚麼預算、甚麼情況底下,他相信都能拍好一部電影。

女主角楊柳青,出道立定決心行打女路線,她說:「我唔係擔心外貌皮膚,係驚自己喺打方面做得唔好,始終由第一日開始決心,做武打演員,如果喺呢方面做得唔好,條路就會行得更辛苦,因為連打武打戲都做唔好嘅話,所以我嘅壓力係來自武打。」一切恐懼源於內心,誠如導演所言,要懂得自我釋放。「做運動可以令我減壓,而家會多咗睇書,導演又送咗本書畀我,又會睇電影,以前唔識得做一啲嘢去令自己冷靜,成日都只會向前衝。好似一頭牛咁,覺得我一定要做到,唔可以失敗,好要面子,唔想輸畀人睇。其實我不過是個人,可以做唔到,可以做錯,反而冷靜落嚟,事情會變得更加好。」她說。

她感激導演,在拍戲期間,不斷鼓勵,給她正信息,令她很感動。

陳翔恆說第一次跟小青見面,她當時已立定決心做打女,看她講學甚麼功夫,如何辛酸,他已能想像到她成功的畫面。


鍾意就快D Share啦!