掃呢頁CODE去手機

2019年3月20日 星期三

袁偉豪:三個月激減廿磅!袁偉豪瘦到見骨似有病 __,袁偉豪,

藝人袁偉豪主演的無綫劇集《鐵探》即將於四月一日於翡翠台晚上九時三十分首播,劇中袁偉豪飾演重案組督察尚垶,原本是警隊明日之星,但因為一次為救同袍,被悍匪 ...


藝人袁偉豪主演的無綫劇集《鐵探》即將於四月一日於翡翠台晚上九時三十分首播,劇中袁偉豪飾演重案組督察尚垶,原本是警隊明日之星,但因為一次為救同袍,被悍匪於頭部轟了一槍,雖然傷後奇迹生還,但就受盡創傷後遺症的折磨。為了演活這個角色,袁偉豪拍此劇時,要於三個月內激減20磅,即由160磅速減至140磅,更要在十日內脫水達到極瘦的狀態,當時不少人見到他,都以為他有病!

為角色而改變身形的確幾瘋癲,就如同影帝基斯頓比爾,為了角色增肥又變瘦,他曾因為電影《迷魂殺陣》飾演一個失眠一年的人而暴瘦,身體乾枯現排骨,面色死灰,當時他由體重81kg減至55kg,認真瘋狂!而於《蝙蝠俠》三部曲中的「黑暗騎士」的蝙蝠俠角色中,又要減磅操肌;到了電影《為副不仁》,他又要喪食增磅40磅,時肥時瘦,真係人都癲!

其實袁偉豪的情況一樣好癲,見他逐漸瘦到排骨盡現的相,真係好陰功!袁偉豪接受東網訪問時說:「因為我平時有做運動,都有啲肌肉,雖然本身係瘦底,但要瘦到嗰種狀態,惟有做最唔健康嘅方法減磅,就係節食,當時我只可以食啲冇味同極小量嘅食物,好似烚蛋,煎一個番茄當晚餐咁!」過程真的相當艱辛,因為袁偉豪本身都喜歡食嘢,更是愛跑一族,不過當時不能吃之餘,更不能做運動,因為試過拍攝期間有一日去跑步,跑跑吓他突然頭暈及睇嘢有白影,原來是血糖低呢!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!