掃呢頁CODE去手機

2019年3月20日 星期三

馬德鐘:同三大影帝合作!馬德鐘升呢做一哥 __,馬德鐘,

藝人馬德鐘出席邵氏兄弟的影視發布會,提到有份演出電影《使徒行者諜影行動》,與三大影帝古天樂、張家輝和吳鎮宇合作,他表示:「好開心同榮幸可以參與呢個製作 ...


藝人馬德鐘出席邵氏兄弟的影視發布會,提到有份演出電影《使徒行者諜影行動》,與三大影帝古天樂、張家輝和吳鎮宇合作,他表示:「好開心同榮幸可以參與呢個製作,同三個影帝同場口,其實以前都分別同佢哋三個合作過,今次同三個一齊再合作。因為套戲好多內心戲,現場啲火花霹靂啪喇,好享受。」

他笑言今次在戲中飾演警務處處長,是他夢寐以求的角色:「以前最初做警察係散仔,後來入咗娛樂圈拍戲做警察又係做散仔跟住變做督察,冇諗過可以做到一哥,今次終於可以畀我試一次。(今次做高層,唔需要打?)內心戲比較多,我冇去緬甸、西班牙拍外景,我個角色要喺個安全嘅位置去做嘢。(會拍多啲電影?)電影、電視兩方面都會,希望多啲發展,公司話開《飛虎III》,唔知我會唔會有份。」

另外,問到兒子馬在驤是否也簽了邵氏,他坦言公司會幫忙接洽工作,但沒有正式簽約:「阿仔都可能有機會同我一齊拍戲,佢依家喺澳洲讀書,之前有工作搵佢,佢都特登飛番香港。」提到26歲香港飛魚杜敬謙在美國受訓時突然猝死,馬德鐘的兒子也是泳壇健將,對此他坦言:「都要關注運動創傷同身體狀況,我個仔以前有同杜敬謙一齊練過水,佢向來身體好強壯,都唔知發生咩事,所以要定期做身體檢查。我仲係做藍帽子嘅時候,有次賽跑完都差啲休克。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!