掃呢頁CODE去手機

2019年3月20日 星期三

陳嘉莉:搵張建聲求救!陳嘉莉避談同公司仲有幾耐約 __,張建聲,陳嘉莉,

藝人張建聲與女友陳嘉莉齊齊到香港國際影視展,支持老闆蕭定一與亞視合作的活動,張建聲表示剛從日本旅行回來:「我哋生日相差十一日,所以呢個日本之旅係補祝佢 ...


藝人張建聲與女友陳嘉莉齊齊到香港國際影視展,支持老闆蕭定一與亞視合作的活動,張建聲表示剛從日本旅行回來:「我哋生日相差十一日,所以呢個日本之旅係補祝佢之前生日,同佢行街行好耐,行到腰骨痛。」陳嘉莉就謂去到買高達,問到可買了幾個喼番嚟?她笑言:「一箱咋。」

問到他們都可會參與重新拍攝的三套亞視劇?陳嘉莉表示:「都希望可以參與呢三套經典作品,好期待,遲啲就會知。」問到她與公司合約還有幾耐?她就即刻望向男友「求救」,問到是就快完或還有一段時間?她避談:「就算合約完咗都可以繼續,我哋合作得好開心,多謝老闆畀機會我,嚟緊我都有幾套戲會上。」而張建聲就謂喜歡《天蠶變》,期待新版會配合現時的科幻世界。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!