掃呢頁CODE去手機

2019年3月27日 星期三

【驚動埋消防】吳綺莉借警尋女 卓林稱母需要睇醫生:真係唔好意思 __,吳卓林,吳綺莉,

據消息指吳綺莉昨晚報警,借警方聯絡卓林。(資料圖片)
吳綺莉又報警尋女!據消息指吳綺莉昨晚報警,聲稱油麻地一幢唐樓其中一個單位,有人被反鎖屋內,擔心屋內有人遇害。大批消防人員趕至,事件驚動大廈兩層住戶,後 ...


吳綺莉又報警尋女!據消息指吳綺莉昨晚報警,聲稱油麻地一幢唐樓其中一個單位,有人被反鎖屋內,擔心屋內有人遇害。大批消防人員趕至,事件驚動大廈兩層住戶,後發現虛驚一場,最終收隊。

相關新聞:【狗仔出更】殘爆吳綺莉單拖返家 卓林拖老婆拍拖買生果



《蘋果》今日聯絡上卓林,她無奈地說:「其實係我阿媽報警,我都唔知佢想點。」她稱昨晚約11時許,消防人員突然逐家逐戶拍門了解,並問:「有冇聽到有人慘叫?」後來鎖定其單位,她才知是吳綺莉想借警方聯絡她。卓林說:「我都好尷尬,因為太辛苦警察同消防,仲影響埋鄰居同業主,真係唔好意思。」



卓林直言媽媽一直未能接受其妻Andi,母女之間仍需要空間,二人已有兩星期沒有聯絡,但卓林就一直有與吳身邊好友聯絡,她說:「事發前幾個鐘先同一位auntie傾完電話,事後問佢咩事,佢都係完全唔知道,我覺得媽媽係需要睇醫生。」問會否想辦法修補母女關係?她說:「由頭到尾我都要求空間,之前我冇直接聯絡佢,可能佢發脾氣,但今次事件後,我都會覆佢短訊,唔想再刺激佢。」



警方表示,昨晚9點50分,有一名女子報案,對方沒有留個人資料,只稱擔心其19歲的吳姓女兒,懷疑其有危險,警方接報後,搵到目標單位及事主,而事主沒受傷,不用送院,事件調查後列誤會。



《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw

-----------------------------

《動腦Q》周末主題夜

追加星期六、日 9:30 pm

星期一至五 10:30 pm

Day Day Q the money!

https://hk.adai.ly/UkZT7poxmV



據消息指吳綺莉昨晚報警,借警方聯絡卓林。(資料圖片) 卓林直言媽媽一直未能接受其妻Andi,母女之間仍需要空間。(資料圖片) 卓林直言媽媽一直未能接受其妻Andi,母女之間仍需要空間。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!